360 000, varav massa traktament, närmare 200 timmar övertid och lite bonus avtal
EDIT: Ca 360 000
Nice Kanske skulle satsat på att bli elektriker.
Haha Jo men förra året va ju fullt upp, va ju inte direkt lågkonjuktur så jobba över kunde man typ göra hela tiden (nästan) såå i slutet av april hade jag gjort mina 200 timmar övertid, och fick inte gör en enda övertidstimme till (enligt avtalet) .. lite surt men ändå haha
Snälla, att ta med OB och övertid osv e helt fel och fjantigt.....
Det man tjänade 2008 (årslön) borde vara det enda man räknar in. Och det inkluderar självklart OB och övertid. Det är ju också pengar man tjänat. Eller ska vi räkna vem som tjänast mest på minst timmar eller vem som gör minst på jobbet?
Mellan 25-30000:- (säljare) men snart stundar arbetslöshet, billiga makaroner, 15" stålfälgar och lättöl. Men man kan iaf rulla ner med Mercan till arbetsförmedlingen
297000 som månadslön hade ju inte vart fel, dubbel Maud Olofsson-lön
Själv tjänar man ju nu 7820kr/månad 'rent' som studerande. Det är fint det, låna strax över 5000 för att överleva och ändå har man knappt pengar kvar efter två veckor. Tyckte a-kassan var illa nog (9900 efter fack/akasseavgift)
från 35000 och uppåt beroende på hur mkt övertid! inget ob i dom 35000:) lagerjobb
Det var fan inte dåligt, Vad gör man för nått? Flyttar runt lite prylar ? Låter som så iallafall XD
typ plocka lite varor och är lite på varumotagningen! denna månad var lönen på 68300 omräknat i svenska! blev visst lite övertid! tillägas att jag jobbar i Nord-Norge
från 35000 och uppåt beroende på hur mkt övertid! inget ob i dom 35000:) lagerjobb
Det var fan inte dåligt, Vad gör man för nått? Flyttar runt lite prylar ? Låter som så iallafall XD
typ plocka lite varor och är lite på varumotagningen! denna månad var lönen på 68300 omräknat i svenska! blev visst lite övertid! tillägas att jag jobbar i Nord-Norge