snittar på en 25,000 efter skatt...Jobbar som flyttgubbe (flyttfirma) har du lastbilen utanför dörren så har 10 meter till jobbet och betalt från att jag åker hemmifrån tills jag kommer hem igen
Jobbar via inhyrnings företag har gjort det i 5 månader nu (ikett ab) dock arbetslös på fredag.. Jobbar 2 skift, på NIBE AB i markaryd och eftersom dem har sagt upp en massa personal, så får även jag åka hem och joina alla arbetslösa..
Snittade ialf 18k efter skatt..
Orkar inte bli arbetslös igen! grrr.. hatar jobbmarknaden!
är tungt att handla mat hem, tanka, röka och kröka varje månad
tur man håller på med lite affärer på fritiden ibland så man får lite extra cash lite då och då
edit: kanske ska tillägga att det inte är nå olagliga grejer jag håller på med utan jag köper/byter/säljer lite olika grejer och för det mesta går man med vinst
Senast redigerat av _Glenne_ (8 november 2008)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
maskinoperatör på Swep som bygger värmeväxlare. jobbar enbart helg 34 h. lön runt 27 - 29k. 20700 ut efter skatt utan att behöva jobba över. så nu ska man till jobbet ajökens...
Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
Betongbilschaufför, timanställd då jag inte ville ha en längre anställning utav olika anledningar. Ligger 10kr/tim under dom som har fast på våran firma. Men jag ligger väl på en 17 och uppåt efter skatt.
jobbar på de bästa bemaningsföretaget man just nu kan jobba hos.
dock som alla andra bemmaningsföretag så har dessa okså dåligt med jobb nu. så är hemma och få heltidslön för att ringa till mitt kontor en gång om dagen .