4032
Sök

Audi A4 rullande projekt!

205 Inlägg
11 december 2008
GSI_TIC skrev:
kallar inte detta utställnings projekt, mer korvkiosks styling

inte för att vara taskig, men det känns som stylingen som var inne för 5-6år sedan
evo scoop, 2st kassa 12" basar i fyrkantig låda i skuffen och ett taskit kjolpaket

lycka till iaf smile

Mvh

Vad som är inne för dig kanske inte är inne för honom?
Jag tycker exempelvis att din kommande bil Skyline är så pinsamt köp, eftersom jag själv aldrig skulle importera högerstyrt. Men det är ju min åsikt, men kunde hållt den för mig själv, om du hade hållt din smile

GSI_TIC
11 december 2008
ja det e möjligt, men fortfarande har jag rätten att säga vad jag tycker, inte för att vara sånn men jag bad inte om din åsikt, men skapar man en tråd där man lägger ut sitt bygge då vill man väll ha åsikter

e det inte så?
är det meningen att alla projekt som startas här ska bara få en våg av kommentarer som lyder: skit snyggt! kanon! etc etc?

ska man inte få någon negativ kritik? utan bara positiv?

du får absolut tycka att min kommande bil är lam och pinsam, det är upp till dig och jag bryr mig inte för det är min absoluta drömbil

mvh

1 112 Inlägg
11 december 2008
Janosch skrev:
GSI_TIC skrev:

inte för att vara taskig, men det känns som stylingen som var inne för 5-6år sedan
evo scoop, 2st kassa 12" basar i fyrkantig låda i skuffen och ett taskit kjolpaket

lycka till iaf smile

Mvh

Jag tycker exempelvis att din kommande bil Skyline är så pinsamt köp, eftersom jag själv aldrig skulle importera högerstyrt. Men det är ju min åsikt, men kunde hållt den för mig själv, om du hade hållt din smile

Detta är bara ett klassiskt recept på glädjedödare. inget fel å säga vad man tycker men däremot så kan man överväga om det är värt och yttra allt man tycker! Va fan! droppa den skiten nu.
Vad som är mode eller ej är inte ett skit intressant. På denna sajten är det enda modet som gäller bilar i alla kategorier, gamla som nya.

Jag får säga att killen som bygger är på helt rätt spår, men det kan ju bero på att jag har en mycket snarlik men färdig stylad audi a4

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

Driver
2 111 Inlägg
11 december 2008
Irmscher Vectra skrev:
evilaudio skrev:
nej nej nej!! snälla inget evoscoop..

Där får nog jag hålla med tyvärr.. hmm

O så även jag tyvärr..inte japs-scoop på en tysk! tongue

Gillar resten dock! Keep it up! big_smile
Senast redigerat av Janken (11 december 2008)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

GSI_TIC
11 december 2008
Widowmaker skrev:
Janosch skrev:
GSI_TIC skrev:

lycka till iaf smile

Mvh

Detta är bara ett klassiskt recept på glädjedödare. inget fel å säga vad man tycker men däremot så kan man överväga om det är värt och yttra allt man tycker! Va fan! droppa den skiten nu.
Vad som är mode eller ej är inte ett skit intressant. På denna sajten är det enda modet som gäller bilar i alla kategorier, gamla som nya.

Jag får säga att killen som bygger är på helt rätt spår, men det kan ju bero på att jag har en mycket snarlik men färdig stylad audi a4

denna site är alltså:

där alla älskar alla och den som säger vad den tycker får på fan? tongue

Driver
2 111 Inlägg
11 december 2008
haha, vill du ha en kram GSI_TIC? wink (Skyline-broder big_smile )

Sorry för OT.
Senast redigerat av Janken (11 december 2008)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

GSI_TIC
11 december 2008
Janken skrev:
haha, vill du ha en kram GSI_TIC? wink (Skyline-broder big_smile )

Sorry för OT.

Tack gärna smile haha

1 112 Inlägg
11 december 2008
GSI_TIC skrev:
Widowmaker skrev:
Janosch skrev:

denna site är alltså:

där alla älskar alla och den som säger vad den tycker får på fan? tongue

Nä inte som det känns just nu!
Du får uttala dig precis hur du vill, no problemo!
Min strategi är att noga välja vad jag säger. känner jag att något jag vill skriva kommer att bli provocerande så skippar jag det bara.
Understryker att det du skrev var helt ok för det vara bara en åsikt å precis som du sa så skall man givetvis ha blandad kritik.
Alla blir triggade av olika saker. jag kan ju säga att kritik om min bil e helt ok men det där med korvkiosk styling var över gränsen om det vore jag å det var just de som fler reagerade på.

Sätter punkt där.

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

GSI_TIC
11 december 2008
okej, shit vad man kan ta illa upp vid att man sa det, och det är inte ens din bil, aja ska inte förstöra denna tråden mer, blev lite mer gensvar än vad jag trott

jeje

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 december 2008
Ähhh sluta skita ner tråden nu!

Ser fram emot en update!

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

7 Inlägg
11 december 2008
ja skit i alltför negativa kommentarer det blir bara drygt i längden.
själv så tror jag att bilen kommer bli riktigt fräsh! men evoscoopet tkr ja inte om alltför mkt tongue men om du gillar det så släng på det för det finns trots allt många bilar som ser riktigt shyssta ut med det smile
keep up the good work!

projekt kmr när bil är inköpt

252 Inlägg
11 december 2008
Trådstartare
Jo men det är klart att man vill höra vad folk tycker! jag tog iaf inte illa upp för det! mer tvärtom! men som sagt jag håller ju på och bygger så allt som finns med just nu kommer inte att finnas i vår! som Tex. Ljudet! allt ljud ska bytas ut mot annat längre fram i vår!

GSI_TIC skrev:
ja det e möjligt, men fortfarande har jag rätten att säga vad jag tycker, inte för att vara sånn men jag bad inte om din åsikt, men skapar man en tråd där man lägger ut sitt bygge då vill man väll ha åsikter

e det inte så?
är det meningen att alla projekt som startas här ska bara få en våg av kommentarer som lyder: skit snyggt! kanon! etc etc?

ska man inte få någon negativ kritik? utan bara positiv?

du får absolut tycka att min kommande bil är lam och pinsam, det är upp till dig och jag bryr mig inte för det är min absoluta drömbil

mvh

252 Inlägg
11 december 2008
Trådstartare
yeahduuuuude skrev:
ja skit i alltför negativa kommentarer det blir bara drygt i längden.
själv så tror jag att bilen kommer bli riktigt fräsh! men evoscoopet tkr ja inte om alltför mkt tongue men om du gillar det så släng på det för det finns trots allt många bilar som ser riktigt shyssta ut med det smile
keep up the good work!

Ja, jag hoppas att den blir bra i slutänden! när allt har kommit på platts! något jag kan säga nu är iaf att Evo Scoopet är borta ur mina tankar! så det kommer inte att hamna på bilen!

252 Inlägg
11 december 2008
Trådstartare
sir_daniel skrev:
fronten såg helt ok ut, vad blir det för sidokjolar o bakkofångare?

bakkofångaren blir en liknande som den jag har nu fast en hel kofångare ifrån Reiger sen har jag inte bestämt mig en vad jag ska ha för sidokjolar! några tipps?

Garaget Video Crew
842 Inlägg
11 december 2008
korni skrev:
te_wik skrev:
Everything for you, hahahaha.

Mvh Tommy

Aaa tongue jag har iaf bestämt mig att strunta i Scoopet! det kommer bli bättre så wink men vingen ska va kvar wink

Neeeej )= det kommer bli skit bra med scoopet. Gör tvärtom big_smile Spola vingen och behåll scoopet kommer se riktigt rått ut!

1 062 Inlägg
11 december 2008
Skippa vingen och bygg ett rent o fint bygge utan överdrifter. Personligen tycker jag själv att det som imponerar är när man satsat på detaljerna och sett till att passform, lack osv är riktigt bra än att bara hänga på massa prylar. Ungefär som min Corrado...

Men framför allt: Bygg som DU vill ha det!!   Bygg inte efter vad alla andra tycker är ballt!!!! Det är din bil, så se till att förverkliga dina egna ideer.

Lycka till!
Senast redigerat av TLO (11 december 2008)

"You Go, we go!"

2 982 Inlägg
11 december 2008
¨kolla om du hittar en ribbad (vägrätt)kromad grill. blir nog snyggt då du har skitstor grill på a4an.. smile
Senast redigerat av Residence (11 december 2008)

Low is a lifestyle
956 Inlägg
11 december 2008
Får be om ursäkt. men inte sett i tråden. men du ska ha samma färg på bilen eller? big_smile

Säg till om du är sugen på 20" fälgar wink hehe

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

252 Inlägg
11 december 2008
Trådstartare
TLO skrev:
Skippa vingen och bygg ett rent o fint bygge utan överdrifter. Personligen tycker jag själv att det som imponerar är när man satsat på detaljerna och sett till att passform, lack osv är riktigt bra än att bara hänga på massa prylar. Ungefär som min Corrado...

Men framför allt: Bygg som DU vill ha det!!   Bygg inte efter vad alla andra tycker är ballt!!!! Det är din bil, så se till att förverkliga dina egna ideer.

Lycka till!

ja men just vingen och scoopet vet jag inte hur jag ska göra med. så det är jätte bra o höra sig för lite! och som jag själv känner nu så blir det nog att vingen rycker och så åker det dit en M3 läpp eller något liknande

252 Inlägg
11 december 2008
Trådstartare
Residence skrev:
¨kolla om du hittar en ribbad (vägrätt)kromad grill. blir nog snyggt då du har skitstor grill på a4an.. smile

ja det kan nog bli bra. det har jag inte ens tänkt på tongue

Sök