Kickers RS kit spelar skithögt. Dock kostar dom 3400:- på www.dnbilradio.se
aa kan ju vara nått iofs. men jag har bara fått för mig att kicker inte är så bra på högtalare mest bas och slutsteg? men jag har ju inte hört nått från dom.
Hertz och DLS finner du även hos andra ÅF:s... Likaså Tec men vilka får du kolla upp hos n-core.
får hoppas jonash skriver här i tråden snart då. men både hertz å dls är väl mer finlir har ju inget emot att de låter snyggt men jag vill ju som sagt spela grymt högt å kunna möta upp basen som ska bytas till kicker l7 eller liknade.
kan till lägga att jag vill kunna spela rock med riktigt distade gitarrer tex volbeat snuskigt högt och mitt system nu orkar inte riktigt det
Först 2-3 tusen, sedan kom tips på 3400:-, då går jag in, Emphaser 6,5 NEO kostar exakt 3400:- och spelar som h-e OCH finlir, du hade slutsteg med rejäla watt tyckte jag att jag såg, kör det! Lagom högpass och rätt ut i dörr funkar kanon.
Pierre
Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK
kan till lägga att jag vill kunna spela rock med riktigt distade gitarrer tex volbeat snuskigt högt och mitt system nu orkar inte riktigt det
Först 2-3 tusen, sedan kom tips på 3400:-, då går jag in, Emphaser 6,5 NEO kostar exakt 3400:- och spelar som h-e OCH finlir, du hade slutsteg med rejäla watt tyckte jag att jag såg, kör det! Lagom högpass och rätt ut i dörr funkar kanon.