azid skrev:varför skulle dom vilja göra det?
Rydell skrev:azid skrev:varför skulle dom vilja göra det?för att den e så jävla cooooooool....
blacklin3 skrev:Rydell skrev:azid skrev:varför skulle dom vilja göra det?för att den e så jävla cooooooool....ne inte direkt.. men dom stannade mig innan och kollade däck m.m sen provkörde dom den! jag tkr det är konstigt att dom skulle få provköra ens bil:S
85an skrev:Tror dom behöver husrannsakan för att genomsöka din bil..Annars skulle dom åka runt och stanna varenda ferrari/porsche osv..
azid skrev:blacklin3 skrev:Rydell skrev:för att den e så jävla cooooooool....ne inte direkt.. men dom stannade mig innan och kollade däck m.m sen provkörde dom den! jag tkr det är konstigt att dom skulle få provköra ens bil:Sskulle aldrig låta dom prova...
blacklin3 skrev:Rydell skrev:för att den e så jävla cooooooool....ne inte direkt.. men dom stannade mig innan och kollade däck m.m sen provkörde dom den! jag tkr det är konstigt att dom skulle få provköra ens bil:S
Rydell skrev:för att den e så jävla cooooooool....
blacklin3 skrev:azid skrev:blacklin3 skrev:ne inte direkt.. men dom stannade mig innan och kollade däck m.m sen provkörde dom den! jag tkr det är konstigt att dom skulle få provköra ens bil:Sskulle aldrig låta dom prova...Hellre det än 12k i böter:
azid skrev:blacklin3 skrev:ne inte direkt.. men dom stannade mig innan och kollade däck m.m sen provkörde dom den! jag tkr det är konstigt att dom skulle få provköra ens bil:Sskulle aldrig låta dom prova...
blacklin3 skrev:ne inte direkt.. men dom stannade mig innan och kollade däck m.m sen provkörde dom den! jag tkr det är konstigt att dom skulle få provköra ens bil:S
DoT skrev:blacklin3 skrev:azid skrev:skulle aldrig låta dom prova...Hellre det än 12k i böter:Vad yrar du nu om?
blacklin3 skrev:azid skrev:skulle aldrig låta dom prova...Hellre det än 12k i böter:
azid skrev:skulle aldrig låta dom prova...
tkd_rille skrev:blacklin3 skrev:azid skrev:skulle aldrig låta dom prova...Hellre det än 12k i böter:jaså ingen kat på bilen minsann
Jublub skrev:konstigt, har aldrig hört talas om det förut. Men dom borde inte få provköra den bara sådär tycker man ju.
blacklin3 skrev:tkd_rille skrev:blacklin3 skrev:Hellre det än 12k i böter:jaså ingen kat på bilen minsann 'nej fan orka det:P
tkd_rille skrev:blacklin3 skrev:Hellre det än 12k i böter:jaså ingen kat på bilen minsann
blacklin3 skrev:Hellre det än 12k i böter: