Han menar ju att de med all säkerhet hade blivit griniga om han tjafsade emot dem. Jag gör inte heller det om jag vet att det finns fel som den "ignorerar". Då är det bättre att vara trevlig än envis.
Att göra en polis irriterad sätter dem på "krigsstigen" då ska de med sin stolthet hitta fel för att trycka ner dig. Ett trevligt bemötande uppskattas även av poliser, de är också människor
jaha så bara för att du vägrar låta dom köra så skulle dom se att du inte har katt?... ähh
Nej men om ja tjatade emot kanske dom skulle ge mig böter för det eftersom dom såg att ja inte hade nån katt!!
så dom såg det med gav dig inte böter för dom fick prova bilen?? vad kan man komma undan med om man låter dom prova tjejen?... låter som bull
fattar du inget? är man trevlig och gör som dom säger så blir det inte alltid nått... men är man otrevlig så kan dom hitta fel som itne finns å sätta dit dig för allt möjligt,.
jävla idioter!! vrf tar dom egentlien betalt för att man pajjar naturen?! med hjälp av pengarna kan dom inte fixa den:S
nu börjar du på allvar spåra ur. skyll dig själv och hoppas på böteslappen nästa gång. de är inte de som är idioterna utan de påpekade hur LAGEN stod till för dig, och de kanske var så snälla mot dig att de inte gav dig några böter just denna gången.
klart de inte kan fixa naturen med pengarna men de kanske kan fixa så att de som kör bilarna sätter dit en katalysator istället.
Varför inte bara tömma Katalysatorn istället å åka med den på så slipper du käfta emot nästa gång?? Låter som dessa volvoraggare här i stan som plockar bort ljuddämparna så att de ska låta coola
Jag skulle då iaf kämpa emot till döden innan jag låter konstapel duktig, som bara åker automat hela dagarna, elda min koppling å skrapa mina fälgar...
jävla idioter!! vrf tar dom egentlien betalt för att man pajjar naturen?! med hjälp av pengarna kan dom inte fixa den:S
Hmpf. SÅ du tror att de inför fler bälkteskontroller för att de ger nån böter som kör utan bälte? De ger ju böter för att det ska svida och så att du inte gör om det/fortsätter. Just FÖR att det skadar naturen. Inte det bästa resonemanget där...
Jag skulle då iaf kämpa emot till döden innan jag låter konstapel duktig, som bara åker automat hela dagarna, elda min koppling å skrapa mina fälgar...
haha det gick bra han kunde köra manuell men ja har vinter däcken på som tur var..