2746
Sök

Antal bilar reggade i Sverige.

Cnc-operatör
608 Inlägg
15 november 2008
Trådstartare
Vore väldigt roligt att veta hur många fordon de finns i sverige. av tex min cadillac 1959 eller andra sällsynta bilar . jag har kikat litte på vv. men hittade inget som kunde hjälpa mej där.

Hur ska jag gå till väga för att få info om hur många cadillac 59or de finns registrerade i sverige ?

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

Häst
1 099 Inlägg
15 november 2008
Kontakta vägverket?

Än är inte den sista idioten född..

Random Hero
4 047 Inlägg
15 november 2008
skulle vilja veta hur många toronado 72or de finns tongue

Dog food lid. Backwards

527 Inlägg
15 november 2008
http://kent.hortlund.se

Där ska man kunna köpa listor med alla bilar av viss årsmodell men jag tror det bara är märkesvis, inte modell per modell

jag vill inte uttrycka mig på något drastiskt sätt, men jag gör det ändå

Cnc-operatör
608 Inlägg
15 november 2008
Trådstartare
DoT skrev:
Kontakta vägverket?

du menar ringa alltså ? de borde gå på annat sätt tycker man 2008 smile skriva in ett märke å sort så kommer en lista upp med alla bilar .

Cnc-operatör
608 Inlägg
15 november 2008
Trådstartare
paltodlarn skrev:
http://kent.hortlund.se

Där ska man kunna köpa listor med alla bilar av viss årsmodell men jag tror det bara är märkesvis, inte modell per modell

ok tack .men hur kommer han åt den infon då? hmm

527 Inlägg
15 november 2008
__pepita__ skrev:

Har faktiskt inte en aning. Antagligen köper han in från vv, kan säkert du också göra men vägverket brukar ju vara ganska dryga att ha o göra med. Kom förresten ihåg från en gammal biltidning från 2001 att det fanns ca 400 Cadillac 59:or i sverige, men det är ju rätt länge sen nu så det antalet har nog ökat en smula tongue

Cnc-operatör
608 Inlägg
15 november 2008
Trådstartare
paltodlarn skrev:
__pepita__ skrev:

Har faktiskt inte en aning. Antagligen köper han in från vv, kan säkert du också göra men vägverket brukar ju vara ganska dryga att ha o göra med. Kom förresten ihåg från en gammal biltidning från 2001 att det fanns ca 400 Cadillac 59:or i sverige, men det är ju rätt länge sen nu så det antalet har nog ökat en smula tongue

ok ok. tack för infon smile jo de lär ha ökat ett par hundra iaf . de har blivit väldigt mycke mer jänkare i sverige på bara några år .. härligt som tusan! big_smile

527 Inlägg
15 november 2008
ja, enligt wikipedia så importeras det årligen 4000-5000 jänkare till Sverige så snart är det fler här än i USA smile

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
15 november 2008
vägvärket bara ringa/maila kundtjänst så får du nog svar

Mästare
2 947 Inlägg
16 november 2008
118 100 eller VV!

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

4 506 Inlägg
26 november 2008
paltodlarn skrev:
ja, enligt wikipedia så importeras det årligen 4000-5000 jänkare till Sverige så snart är det fler här än i USA smile

Det är underbart.
Riktig plåt o mindre plast smile

Kan du andas kan du dö.

Sök