StiFf skrev:
SnuttisPuppan skrev:
calibra_nox skrev:
Det här var det mest patetiska påhopp jag har mött på
Jag påpekar att ni kanske blir av med guldet i värsta fall, och så blir jag påhoppad av någon svensk nationalist som tydligen inte gillar sitt östra grannland det minsta
Snälla behärska er
haha,,,ditt patetiska inlägg va det värsta i garaget.org:s historia...Vi har internet, vi har tidningar och vi har text tv här i Sverige så vi visste nog det själva, utan att du skulle påpeka det i en tråd...Nej, ingen gillar finnarna tack vare att ni oftast drar upp sådant här skit efter en förlust då oftast i hockeysammanhang...Som jag sa sist...Det finns ett liv efter os:P...Nationalist?, knappast troligt...
hehe faktiskt så visste jag inget om det förrän jag läste det här, så några upplyste han iaf..
och tycker verkligen att du överreagerar över hans post...tror knappast att meningen var att gnugga in det, kanske bara kände för det...
känns som vissa borde komma förbi puberteten innan dom får regga sej här, det är ju ändå bara en sport!
Visste inte helelr det innan jag läste det här så. snuttipuppan kan du va tyst o sluta klaga.de e inte calibra_nox som försöker ta guldet av "oss" hehe
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"