3813
Sök

20" Ace Executive Stulna !

Team RmR
393 Inlägg
21 november 2008
ring och kolla om killen har kvar dom endå ?

do i look like i sell DRUGS
379 Inlägg
21 november 2008
__r0b1n skrev:
Annonsen Är Borta!!!!

Du skulle ha skyndat dit som jag sa.

// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e

Neerd
1 596 Inlägg
21 november 2008
kanske redan hunnit sälja dem då?hmm

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

668 Inlägg
21 november 2008
Ja antagligen har han ju sålt dem eller så har han varit inne på denna sidan. Skynda upp till göteborg!!!!!

dARKiE
5 031 Inlägg
21 november 2008
Antagligen såg han denna 8 sidor långa tråd. smile
Gäller att handla snabbt och inte vänta med sånt här..

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

70 Inlägg
21 november 2008
skulle ju vart jävligt tråkigt om han fått sålt dom, SKYNNDA dig dit förfan, din chans att få tillbaka dom är kanske borta nu:( för om han säger att dom är sålda har du ingen rätt att försöka gå in i hus/garage och titta efter dom..
Senast redigerat av Jompan- (21 november 2008)

730 Inlägg
21 november 2008
Fyy faan ... Hade man haft ålder och kropp inne hade jag oavkortat åkt ned o hjälp dig har inte mer än 12 mil till gbg...
Annons borta ? va faan !!
Nu måste du uppdatera idag hur de har gått för dig..

Lider med dig .. =/

Lycka till !

Fölkesberg Racing =)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
21 november 2008
__r0b1n skrev:
Tackar alla! lutar åt att vi sätter oss i bilen i eftermiddag och åker dit!

Har du ens fått tag i killen?

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

730 Inlägg
21 november 2008
te_wik skrev:
__r0b1n skrev:

Mvh Tommy

I vilket fall som hälst har han ju adressen till killen så ?
är väl bara åka dit oanmäld och knacka på wink

Fölkesberg Racing =)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
21 november 2008
Shallie skrev:
te_wik skrev:
__r0b1n skrev:

Mvh Tommy

I vilket fall som hälst har han ju adressen till killen så ?
är väl bara åka dit oanmäld och knacka på wink

Har hoppat över en sida eller två, så jag uppfattade aldrig att han fått hans adress nu.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Skogsfan
649 Inlägg
21 november 2008
Hmm, jag tycker det känns lite riskabelt med denna tråden.. tjyven kan ju mycket väl få syn på den, hans vänner eller liknande, om det nu inte redan tyvärr hänt, men vi får hoppas på att det inte hänt!

Men det bästa vore kanske att ta bort den sålänge, eller iaf ändra namnet på den? Tills allt löst sig..

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930

726 Inlägg
21 november 2008
Trådstartare
Såhär är läget! Igår vid 8 tiden va det en här på garaget som hade kontakt med killen som säljer fälgarna och bestämde en träff idag vid 5! då fanns fälgarna kvar, och idag har ja ringt oavbrutet från morgon tills nu å försökt få tag på han, mobilen avstängd och annonsen borta! att fälgarna är sålda ser ja just nu inte som ett alternativ , utan han har blivit kissnödig och märkt att jag vet vem han är , eftersom att så många varit snälla och hjälpt mig och ringt och melat han! så jag utgår just nu från att han fälgarna hemma och kommer vänta till typ våren och försöka sälja dom igen! men tro inte att jag gett upp, utan jag ska hålla på å ringa tills han svarar. tack alla...

DFFL
9 020 Inlägg
21 november 2008
__r0b1n skrev:
Såhär är läget! Igår vid 8 tiden va det en här på garaget som hade kontakt med killen som säljer fälgarna och bestämde en träff idag vid 5! då fanns fälgarna kvar, och idag har ja ringt oavbrutet från morgon tills nu å försökt få tag på han, mobilen avstängd och annonsen borta! att fälgarna är sålda ser ja just nu inte som ett alternativ , utan han har blivit kissnödig och märkt att jag vet vem han är , eftersom att så många varit snälla och hjälpt mig och ringt och melat han! så jag utgår just nu från att han fälgarna hemma och kommer vänta till typ våren och försöka sälja dom igen! men tro inte att jag gett upp, utan jag ska hålla på å ringa tills han svarar. tack alla...

För fan.
Åk hem till killen med polisen.
Ge fan i att ringa.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

128 Inlägg
21 november 2008
__r0b1n skrev:

Du kommer nog alldrig se dina fälgar,, tyvärr

Fakta om Bilar
Förekommer endast i färgerna snorgrönt,grisrosa samt jungfruvit.
Världens största försäljare av bilar är överraskande varken GM, Ford eller Lada, utan en skygg herre från Trosa vid namn Ahlgren.

726 Inlägg
21 november 2008
Trådstartare
får avvakta nu och se...... såg att ja fått svar på ett mail ja skicka för några dagar sen.... bilklippet@hotmail.com är hans email iaf

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
21 november 2008
__r0b1n skrev:
får avvakta nu och se...... såg att ja fått svar på ett mail ja skicka för några dagar sen.... bilklippet@hotmail.com är hans email iaf

Tror du seriöst att de är hans riktiga mejl??? Han skaffade kontantkort och har nu slängt de! Mejladressen är fejk!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

143 Inlägg
21 november 2008
Inlägget har raderats av admin pga uppmaning till brott.
Senast redigerat av chrizz (21 november 2008)

Den som ingen Turbo har, Han får åka utan bar..

2 924 Inlägg
21 november 2008
Var det någon som tog skärmdump (Print Screen) på annonsen?
För en utskriven skärmdump tillsammans med adressen och en Polisanmälan vore ypperligt intressant för polisen...

Länken http://www.blocket.se/vi/19165218.htm?c … amp;last=1 går ju även att skicka hit http://www2.blocket.se/support/form/0?ca=15_s&id=4 ...och begära annonsen för en polisanmälan.
Senast redigerat av peegee (21 november 2008)

~ Life is short, have FUN! ~

1 002 Inlägg
21 november 2008
Om du hade gjort nått direkt så hade du förmodligen haft dina fälgar hemma igen, om dom nu va dina vill säga.. Nu kommer du förmodligen aldrig mer få se dom..!

tvekan dödar, dock inte i det här fallet, men tvekan försummade dina fälgar..

...

2 924 Inlägg
21 november 2008
Btw, hur många läsare av denna tråden skickade mail till annonsören?

Har en känsla att det vara flera stycken som vill "hjälpa till" men som fick annonsören att begripa ett och annat och att dra tillbaka annonsen...

~ Life is short, have FUN! ~

Sök