usch vad trist kan du inte skaffa dig en billig vinterhäck å bara grisa runt med i vinter ?
CIA_SWE skrev:
Har snöat nu nästan i en hel dag nonstop, åsså kan man inte fara ut å leka för att motorn i Sierran har gett upp får nån månad sen :o så varje gång man tittar ut å ser att de snöar, så blir man bara deprimerad
Småskrattade lite när jag passerade Älvsjömässan vid 18 tiden igår.....rena julafton inne på parkeringen ) Hade jag inte vart på väg till jobbet hade 965:an fått dansa lite den med!
Småskrattade lite när jag passerade Älvsjömässan vid 18 tiden igår.....rena julafton inne på parkeringen ) Hade jag inte vart på väg till jobbet hade 965:an fått dansa lite den med!
haha aa de var rätt många där faktiskt, den ena parkeringen e de ju baara is på såg flera firmabilar glida förbi oss med brehäng, bla en folka caravan
usch vad trist kan du inte skaffa dig en billig vinterhäck å bara grisa runt med i vinter ?
CIA_SWE skrev:
Har snöat nu nästan i en hel dag nonstop, åsså kan man inte fara ut å leka för att motorn i Sierran har gett upp får nån månad sen :o så varje gång man tittar ut å ser att de snöar, så blir man bara deprimerad
mjo funderar på det, men skulle häldst vilja ha Sierran ja redan har, då den skiljer sig ganska mkt mot sierrorna innan -92 och med pintomotorn när man är ute å sladdar å leker osv. men bor som sagt i lägenhet, så vet tyvärr inte vars ja skulle ställa båda bilarna :S
P.S Sen så har det snöat hela natten, kommit drygt 1.5dm snö till, och snöar fortfarande! man blir ju vild. . . .
()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)
det är alltid kul med bakhjulssnurr jag tog Omegan en runda innan jag ställde in den för vintern å snurrade, satans kul, bättre än att snurra med kompisens 740 faktist, Omegan e mkt lättare att hålla på ställ med kommer nog fan ångra att jag ställde in den över vintern när snön äntligen kommer ner te "lilla" karlskrona