Kul att höra att så många här är materialister ska minst ha råd till 4 lambosar innan man är nöjd fast det blir man ändå inte. De som ligger i soffan och inte gör nått har det väl ändå inte så värst bra ändå? Vad kan man göra äta, sova och tanka porr på internet? låter riktigt kul! Tids nog lär dem väl också inse att man inte har mycket till liv och börjar jobba istället och betalar tillbaks pengar till samhället. Tycker synd om folk som går på gatan har en ful gammal loppisjacka och samlar pantburkar.
Varför ha 4 bilar och ett gigantiskt hus som tar timtal att städa. Skulle kunna skippa några av lambosar för att göra att människor som livet gått åt helvete för ska får det lite bättre.
För några år sedan hade jag en helt annan uppfattning jag skulle plugga som fan och bli miljonär, men sen for man ner till afrikanska kontinenten och kom till insikt att vafan jag blir fan inget gladare för att jag har ett flottigt hus skitnajs bil etc. Tycker tanken att ge de som har ett helvete ett litet leende känns så mycket mer värt.
Trots det röstade jag blått i valet mest för att sossarna fått storhetsvansinne trodde dem var störst fetast och persson.
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!