3041
Sök

Nya Bond (Quantum of Solace)

9 108 Inlägg
27 november 2008
Såg Quantum igår äntligen. Helt utan förhoppningar eftersom den fått så dålig kritik, men jag blev positivt överraskad! Det var en riktigt bra film, dock som actionfilm och inte som Bond-rulle riktigt... Gillar Daniel Craig som Bond även om han inte följer den tidigare standarden av lönnfeta alkholiserade engelsmän vars mest akrobatiska move är en käftsmäll, älskar dom nya Le Parkour-jakterna även om det är överdrivet ett par snäpp.

Sedan må jag säga (Spoiler alert!!) att hotellet i slutet inte hade det bästa brandförsvaret precis lol Riktigt löjligt egentligen.

Roger Moore och filmen For your eyes only är nog min personliga favoritBond/film annars.

609 Inlägg
27 november 2008
Det råkar inte finnas nån här som testat spelet? (Quantum of Solace)

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
Det verkar som att vår och en har sitt sätt att spela bond och att det är en ny fas med bond filmer, mindre fantasin, mer aktion, allting rörde sig mycket mer så att man undrarde i börja vad det handlar det om.
Daneil Graig är en bra skådespelare som verkar veta hur han vill har det, får se med dom senare Bond filmer hur dessa utveklas.
Vet någon om det är bestämt att Daniel Graig kommer att göra mer Bonder film?.
MVH.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

9 108 Inlägg
27 november 2008
alain skrev:
Vet någon om det är bestämt att Daniel Graig kommer att göra mer Bonder film?.
MVH.

Vill minnas att jag läst att han skrivit på för 4 filmer i alla fall så det blir minst två till antagligen.

Sök