Rullar i min första bil at the moment Audi A4 1.8t -00 och har gjort det sedan ett halvår tillbaka..... Innan dess rullade jag runt i morsans renualt megane (stavas?)...
min första bil är den jag har nu, och jag är bara 15 så en VW Corrado som finns under "mina bilar" köpte den i somras och den ska bli färdig tills jag är 18
Tråkigt att du gjorde så! du kommer ha tröttnat på bilen tills du är 18 och sen är det inte hälften så kul att ta körkort och köra bil när du väl har det
Volvo Amazon Cabriolet -64. Kostade mig dock en del för mycket pengar. Hon, Betty, var första bilen i allmänhet, och slö40in var förstabilen efter körkortet. Bilder ligger under respektive bil bland mina bilar.
Senast redigerat av whiper (27 november 2008)
This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Jag köpte en 200sx s13 som jag tänkte ha som förstabil men den sålde jag några månaders senare sen köpte jag mig en 940 turbo och övnignskröde i ett tag sen rassa motorn och så köpte jag mig en 740 så snart jag fick körkortet och nu så kör jag bmw 320 turbo
-=[ TeamSnehängRacing ]=-
Att gå på ställ är som att leva. Har man inte kontroll över det så går det åt helvette.