3411
Sök

Vad ska man köpa för hörlurar till ipoden ?

OCR
279 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
Några tips på bra grejer ? smile

Ocr

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
25 november 2008
Vad vill du har för typ av lurar? In-ear, vanliga eller studiolurar? Ett par lurar som är riktigt nice och ligger bra till i pris är Koss Porta Pro. Dom är dock inte alltför snygga men som sagt, bra lurar till ett bra pris. smile Omdet är In-ear du är ute efte så kan jag rekommendera Creative EP-630.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

1 814 Inlägg
25 november 2008
ska du ha in-ear hörlutat dvs de amn stoppar in i hörselgången rekomenderar jag starkt EP-630 av Creative!

Fire And Silk
2 254 Inlägg
25 november 2008
Jag skulle rekommendera Koss PortaPro, jag har dessa själv till min 6gen 80GB Classic, grymt klart och behagligt välljud!

Mvh Markus big_smile

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

174 Inlägg
25 november 2008
Kan rekomendera Koss porta pro! köpte mina för 350kr

Fire And Silk
2 254 Inlägg
25 november 2008
-Mackan- skrev:
Jag skulle rekommendera Koss PortaPro, jag har dessa själv till min 6gen 80GB Classic, grymt klart och behagligt välljud!

Mvh Markus big_smile

Du kan köpa Koss PortaPro lite var stanns för 299 GeKåst Ullared har för 299:- Jag tror även att Mediamarkt och Elgiganten har för 299:-

Mvh Markus

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

OCR
279 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
Tack för svar. Dock blev det ett par från AKG. Lite saftigare pris, dock samma nivå på Hz som Koss lurarna. Ska nog lämna igenom dom då dom inte lät så jävla bra i min ipod.

Ljudet i affären var cleant som fan, med lagom mycket bas. Men hittade ingen bra inställning på EQn på ipoden. Antar att dom har dom inkopplade till en dator, finns ju lite mer inställningar där. Sen hittade jag ett par jävla schysta skullcandy in-ear lurar. Rasta färger (A)

Ocr

Sök