Brandis skrev:
FireTraXX skrev:
Brandis skrev:
hoppa av fordon, fan då är ni fan riktigt jävla lata, finns nog ingen slöar utbildning än fordon.. jag hade massa problem, som min morsa och farsa skilde sig i första året, andra året så får jag reda på att min pappa är döende med hjärntumör, tredje året så dör han på våren, ändå lyckades jag gå ut skolan med snuskigt bra betyg...
Jag var där lite som jag ville, sov på bra många lektioner (Gör man det tillräckligt ofta så väcker läraren tydligen inte en) och jag spelade bara allan hela tiden, ändå gick jag ut med hyfsade betyg.
Dock utan CE.
hade en polare som slaggade på värenda lektion, han pluggade upp sina betyg på 2 månader, 2 års teori på 2 månader, det säger ju hur jävla mycket man behöver anstränga sig på fordon.. sen gick det alltid snacka med mina lärare och fixa någon shysst deal, typ att man kommer som man känner fört och går vid 4, för svåra för dom flesta av mina klass kamrater va att palla sig ditt, men när dom väl va där gick det skit bra... fordonslärare är nog dom "bästa" på så sätt
Nu kan ju inte jag tala för ALLA fordonslärare, men de på min skola var förstående och brydde sig.
T.ex. så var jag inte på idrotten under de tre åren (Skolkade inte, giltig anledning) så på slutet så fick alla vi som inte hade betyg i idrott en chans att fixa betygen.
Först så hade vi styrketräning en dag (Två timmar.
) och ett par veckor senare så sprang vi Blodomloppet (De flesta av oss väntade tills rektorn och en lärare hade försvunnit långt fram sen var det McDonalds tills de kommit in i mål.)
Hur många "vanliga" lärare hade gjort något sådant?
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.