ny fråga ! vart köper man/beställer en jvc chameleon stereo?
haft sån , inget och ha
du har blå tema inne i bilen med blå mätartávlor mm denna nedan borde vara givet val då. bra ljud. snygg design. prisvärd . modern. kör flesta formaten
CD-radio med MP3 - Pioneer DEH-P6000UB Väldigt populär modell med en kraftig MOSFET förstärkare på hela 4x50W, driver med lätthet både stora högtalarkit och kraftiga 6x9 tums högtalare. IP-bus ingång, vilket gör det enkelt att ansluta det mesta i tillbehör. USB-ingång bak på stereon, gör det enkelt att ansluta en MP3-spelare ex: iPod med full styrning och laddning (2005-2007). Det finns även en AUX-ingång bak via RCA (Prissänkt)
Radio: D4Q Digital FM/AM RDS-tuner (ARC5). AF/TP/TA, PTY. BSM. SLA. 18 snabbval. Förstärkare: Uteffekt på 4x50W. Fyrkanals lågnivåutgång. Låg/högpass-filter. USB-ingång. AUX-ingång bak, (RCA). Sub display utgång. Parametrisk EQ (3-band). SLA. CD: MP3-text. CD-text. USB-text. iTunes AAC, MP3, WMA, WAV-kompatibel. CD-R/RW-kompatibel. 1 bit D/A. Övrigt: 16-tecken blå OEL-display. Blå knappar. Fjärrkontroll. Direkt subdrive. Löstagbar front. Hard wired remote ingång.
ca 2300kr
du får knappast bättre huvudenhet för dessa pengar vill ja lova
ny fråga ! vart köper man/beställer en jvc chameleon stereo?
haft sån , inget och ha
du har blå tema inne i bilen med blå mätartávlor mm denna nedan borde vara givet val då. bra ljud. snygg design. prisvärd . modern. kör flesta formaten
http://www.mds.se/archive/productimages … 6000ub.jpg CD-radio med MP3 - Pioneer DEH-P6000UB Väldigt populär modell med en kraftig MOSFET förstärkare på hela 4x50W, driver med lätthet både stora högtalarkit och kraftiga 6x9 tums högtalare. IP-bus ingång, vilket gör det enkelt att ansluta det mesta i tillbehör. USB-ingång bak på stereon, gör det enkelt att ansluta en MP3-spelare ex: iPod med full styrning och laddning (2005-2007). Det finns även en AUX-ingång bak via RCA (Prissänkt)
Radio: D4Q Digital FM/AM RDS-tuner (ARC5). AF/TP/TA, PTY. BSM. SLA. 18 snabbval. Förstärkare: Uteffekt på 4x50W. Fyrkanals lågnivåutgång. Låg/högpass-filter. USB-ingång. AUX-ingång bak, (RCA). Sub display utgång. Parametrisk EQ (3-band). SLA. CD: MP3-text. CD-text. USB-text. iTunes AAC, MP3, WMA, WAV-kompatibel. CD-R/RW-kompatibel. 1 bit D/A. Övrigt: 16-tecken blå OEL-display. Blå knappar. Fjärrkontroll. Direkt subdrive. Löstagbar front. Hard wired remote ingång.
du får knappast bättre huvudenhet för dessa pengar vill ja lova
ne sant kanske.. .är bara inne i just jvc chameleon serien . tycken den är så stilren m.m med det helsvarta när den är avstängd.... men här: http://www.youtube.com/watch?v=zU5chgUe … re=related är ju av den nya serien.. någon som vet vart den finns att köpa?
hade tom en P88 version 2 som blev likadan. Och nej de berodde inte på felkopplingar eller felbelastningar, utan grejerna är skit helt enkelt. Nej satsa på en Alpine istället så får du va du betalar för.
MEN, detta är bara min åsikt, sen får ni andra tycka precis hur ni vill
hade tom en P88 version 2 som blev likadan. Och nej de berodde inte på felkopplingar eller felbelastningar, utan grejerna är skit helt enkelt. Nej satsa på en Alpine istället så får du va du betalar för.
MEN, detta är bara min åsikt, sen får ni andra tycka precis hur ni vill
I vilken av dina bilar va detta?
760:in började den första stereon att krångla.. lämnade sedan in stereon, samt att ja hade köpt den gråa 740:in jag har i mina gamla bilar, det var i den de drogs nytt samt ny stereo. men har även provat 7000 samt P88:an i flertalet bilar och med samma resultat.. provade Kenwood, alpine och jvc på samma system och samma kopplingar och där fanns de inte ett missljud och inga av dom gick heller sönder.. så endast har ja fått 3 st måndagsexemplar från pioneer eller så är de skräp helt enkelt
Jäkla otur du har haft.. bara å vänta å se om det händer mig med då eller ?