så då kom man hem från volvo vart och beställt ny mega silicon slang behövde 2 dock hade jga bara råd med en men en är tillräckligt mkt för och få bort dumpen och att de inte ska läcka luft=D
Den funkar lite som den sj vill hela tiden engånen as bra andra gången öppnar han inte alls
så blir orginal dumpen och nått mega öppet filter dock feltema öppna filtret som satt på han när jag köpe den får duga 1 månad tills man har råd med 1 bsr filter och slangen mellan lmm och turbo den skulle bara kosta 700 så=D
Kul med lite nya bilder på bilen Har du bestämt hur du ska göra med den, behålla eller sälja den?
blider är alltid skoj . inte riktigt bestämt mig än skulle va kul med nått nytt då jag nästan haft 940in 1 år han e lite små dyr i drift när man inte har nå jobb så
plockat bort hybrid dumpen då den fungerade as dåligt så är nu orginal dump och öppet filter vilket jag tycker låter mer vid dumpningar blir köra så fast blir byta till bsr filter i framtiden
Före Efter
dålig dumpackning
sen var man tvugen och tanka lite
passa även på och kolla hur han skulle se ut med extra ljus
även sett lite prylar på internet man ev ska skaffa nångång när man har råd
Skaffa Extra Ljus 2 st Vindavisare säknings sats a-stolpsmätar hållare för 3 som är anpassad för just 940 flytta turbo mätaren till a-stolpen skaffa volt och amp mätare
idag fick jag min slang från volvo så de vart på med den och plocka bort den sidans dump ansluting nu äre bara den mellan lmm och turbo kvar de blir nästa månad tror ja
lite bilder nya slangen nya slangen på gammla dump anslutningen
finns hybrid dump till salu nu fall nån är intresserad skicka pm då
Skaffa Extra Ljus 2 st Vindavisare säknings sats a-stolpsmätar hållare för 3 som är anpassad för just 940 flytta turbo mätaren till a-stolpen skaffa volt och amp mätare
hehe du sa ju till mej på msn att vindavvisare va skit fult till 940 men men
hehe du sa ju till mej på msn att vindavvisare va skit fult till 940 men men
det är dom oxå men finns inte så jätte mkt och göra så vida man inte tex vill ha kjolar vingar osv +att de va inte så jätte dyra på vparts visst fult men är inte snyggt original heller så ska bara köpa lite prylar för och underhålla mig typ=D är nån som gillar de då så äre bara en bonus typ=D
de lär bli så även om jag aldrig vart 1 fan av dem måste ju ha nått och göra inte sant?
Ricky skrev:
vad kostade slangarna ?
köpte bara 1 men den jag köpt mellan insug och ic rör 370 kr lr nått sånt "volvo original"
den andra ja ska byta som går mellan lmm och turbo kostar över 700 kr "volvo original" ska köpa den nästa månad
måste du ha "volvo original"? borde det inte gå att fixa någe annat för lite mindre pengar?
näre gäller de feta luftsystems slangarna ja bara säga reg nr så har man rätt storlek längt allt mkt smidigare när är original prylarna de gäller vore ju nått helt annat om man tex hade större turbo lr nått sånt så volvo inte har måtten
Sen så känns det väl lite bättre att ge stöd åt Volvo än feltema också
de vette fan men mkt smidigare med volvo näre gäller original delar bara beställa efter reg nr få 100% rätt direkt 100% passform inte alltid de är så från andra ställen