sådär nu har man vart igång igen lite grann hittade felet till att den inte startade va en kabel som hade lossnat från killswitchen "dödar knappen" som gjorde att den inte tände ny kabel där och den går som en drömm igen... sen har den 3 av 4 som vinterdäck nu då den sista bakfälgen har en äckligt rund mutter så vette fan riktigt hur jag ska fixa den alltid nått som ska jävlas
sådär nu har man vart igång igen lite grann hittade felet till att den inte startade va en kabel som hade lossnat från killswitchen "dödar knappen" som gjorde att den inte tände ny kabel där och den går som en drömm igen... sen har den 3 av 4 som vinterdäck nu då den sista bakfälgen har en äckligt rund mutter så vette fan riktigt hur jag ska fixa den alltid nått som ska jävlas :mad
sådär nu har man vart igång igen lite grann hittade felet till att den inte startade va en kabel som hade lossnat från killswitchen "dödar knappen" som gjorde att den inte tände ny kabel där och den går som en drömm igen... sen har den 3 av 4 som vinterdäck nu då den sista bakfälgen har en äckligt rund mutter så vette fan riktigt hur jag ska fixa den alltid nått som ska jävlas :mad
det är bara att ta en mindre hylsa och banka på sen är det bara att dra loss med mutterdragaren
svetsa på en mutter och skruva av (Y)
tvivlar på att de hjäler i alu fälgens små bult hål
det är bara att ta en mindre hylsa och banka på sen är det bara att dra loss med mutterdragaren
redan provat den är 100% rund så de funkade inte alls
Hur går det med muttern?? Kapa fälgen runt om muttern o gör likadant på vintern fälgen o plasta ihop den :asg: Hoppas du lyckas. Hur går det annars med bilen? rullar som hon/han ska?
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Hur går det med muttern?? Kapa fälgen runt om muttern o gör likadant på vintern fälgen o plasta ihop den :asg: Hoppas du lyckas. Hur går det annars med bilen? rullar som hon/han ska?
han får nog på 3 av 4 den här vintern har knappt råd och köra den ändå så kvittar nog=D japps den går normalt bortsätt från man vant av sig med den så man tycker kopplingen tar för långt ner vilket den alltid gjort sen att den dör hela tiden för man glömmt bort trixet och hålla den vid liv=D
Hade lite tråkigt så jag gick ut och skruva dit de 3 antennerna och tog lite kort=D lite brist på pengar för och göra nått just nu hoppas ni nöjjer er med kort så länge vet iaf att toos gör de;)
anternna e tillbaka då 3 månader senare lr nått sånt hehe;)
mätarna igen då bästa bilden hitils pga mörkt och de lyser upp lite mer även orginal ladd mätaren funkar;)
parkings ljus switchen och de andra dimsljus knappen och latvertionen för och ställa in klockan
den lyx som va 1992 mugghållare;) och "stora armstödet" på 940
ja bensin elvärmaren/vatten värmaren in action då vet dock itne om den funkar till 100% då cupefläkten gett upp
hoppas man får lite pengar över snart så man kan börja ändra på nått skulle inte sitta helt fel med 1 jobb nu
Ja du märker ju om motorn blivit varmt i alla fall Funkar det så funkar troligen kupéfläkten också
kupefläkten har stannat totalt vart död i 1 par månader testade den där prylen i sommras bara trycka på den så gick kupeflälkten och allt igång efter som de va sommar så märkte man ingen spec värme så vet inte om den funkar lr ej