tror att min cheva har det iaf:P det piper en jävla massa^^
Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Inget att bry sig om FÖR DU SKA HA BÄLTET PÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!
tuffing.....
så om man hållt på å mecka med bilen en hel dag.. vääääldigt trångt i garaget å de tar en del trixxande å få in den där.. man kör alltså från garage uppfarten å fram 4meter.. då ska man ha bälte?
å föresten.. skönt att min bil är så stenåldrig även fast de är en 99... ingen påminnare..
tuffing.....
så om man hållt på å mecka med bilen en hel dag.. vääääldigt trångt i garaget å de tar en del trixxande å få in den där.. man kör alltså från garage uppfarten å fram 4meter.. då ska man ha bälte?
å föresten.. skönt att min bil är så stenåldrig även fast de är en 99... ingen påminnare..
Hur jobbigt är det att åka 4 m med ett pipande ljud som varar i kanske 5 sek då?
tuffing.....
Om det då är så farligt att det piper dra bältet då bakom ryggen... Min mening är ändå att du ska ha det på dig. De nyare bilarna börjar oftast pipa runt 10km/h men visst bakkar du ut ur garaget så fort så.