HampZZ skrev:
han har haft bra ljud innan TRANSPORT
låter mer som att någon knapp är intryckt eller sladd som sitter fel bara..
nope, va föbi biltema och pratade med kilen jag nämde förut, han hängde med ut "fast han inte får" och kollade lite snabbt
ställde in slutsteget som det "bör" va på... precis samma som jag hade förr när det funka
det vi kom fram till är att slutsteget inte får tillräcktligt med kräm från batteriet... varför? dono, då batteriet är bra senast jag kolla, ska testa att byta till ett annat batteri som sitter i en husvagn.
tycker det låter rätt konstigt, det funkade ju förrut tills min gammla säkring gick, innan det hade jag en för klen kabel så att den blev smäll fet varm
och det va anledningen innan attm ina säkringar gick efter att jag byt, så jag följde hans rådo ch bytte till en 21mm kabel med 2 säkrings hållare som sagt tidigare, detta borde möjliggöra att den kan FÅ krämen den SKA ha... fast... nope
min tanke nu är att det kanse är så att batteriet har tagit stryck pga att jag hade fel tjocklek på kablaget innan (16?mm ström och 21mm jord)
men det funkade fint med den gammla kabeln, (blev lite varm, säkring gick osv osv, men det funka) och nu när jag satt i den nya som är bra mycket finare och jag la ner tid på att koppla ihop allt hårt och bra så blir det såhär
lite tråkigt