Tjenna, ska se på film med ett par polare, ingen jävla aning vad man ska se på. någon som har nån riktigt bra film att rekomendera ? helst bilfilmer eller fängelsefilmer. Tacksam för svar / mvh ceasar.
I used to smoke pinners while my moms made dinner
Now I smoke bombs and rock with Lynyrd skynyrd
När det kommer till fängelsefilmer så måste ju klassikern "Blood in Blood out" nämnas... vem vet du kanske missat den
sen ett tips till alla som e på jakt efter en bra film... in på imdb.... sen kan ni välja genre och så får ni en lista med alla filmer rankade från 1-250, personligen så håller jag med imdb om rankingen i 9 av 10 fall... dessvärre har dom verkat fått många nya medlemar senaste åren som ger på tok för generösa betyg för nyare "blockbusters"
Felon funkar en gång, inte en film jag kommer se en andra gång iallafall.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
friday the 13th. den nyinspelade kommer den 13 februari. och nya the fast and the furious kommer den 3 april. den kommer nog bli intresant att se. men vin diesel, paul walker m.fl
Deathrace, Gone in 60sec Båda är bilfilmer. Ligger på min 10top lista lätt Glömde The Dukes of Hazzard !! Sett den filmen 7ggr för den är så jävla bra! Bil/komedi
För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.