Jag har piercad navel, 2 "vanliga" hål i ena örat + helix och 1 hål i andra örat.
Vill fixa ett till hål i varje öra iaf, annars är jag mer sugen på tatuering nu
En fråga: Kroppen höll på o stöta ifrån navelpiercingen, den verkar ha stannat där den sitter nu. Vill inte ta ut den vilket piercaren tyckte, ska man låta den sitta eller ta ut den och göra om? Har haft den i 1½år..
Jag har piercad navel, 2 "vanliga" hål i ena örat + helix och 1 hål i andra örat.
En fråga: Kroppen höll på o stöta ifrån navelpiercingen, den verkar ha stannat där den sitter nu. Vill inte ta ut den vilket piercaren tyckte, ska man låta den sitta eller ta ut den och göra om? Har haft den i 1½år..
Min vandrade en bit också, den var ganska svårläkt. Inte förens 8 månader senare var den helt läkt, och efter det har jag inte haft några problem. Fick också rådet att ta ur men är glad att jag inte gjorde det.
Min vandrade en bit också, den var ganska svårläkt. Inte förens 8 månader senare var den helt läkt, och efter det har jag inte haft några problem. Fick också rådet att ta ur men är glad att jag inte gjorde det.
Navel är en mycket svårläkt piercing och man brukar säga att den läker på 3-18 månader, för vissa läker den helt enkelt inte..Ska mycket till innan jag tar ut en piercing jag tycker om och trivs med
Det blev aldrig de planerade piercingarna i öronen Istället blev det brösten Skulle säkert kunna göra öronen också, men har nu både navel (gjordes för 4månade sen) och brösten som jag vill ska få läka ordentligt först Men 13 piercingar räcker bra så länge