Men jag har en liksom... Där det börjar bli brosk också.. Vad heter det då?? ;P
Som jag har fattat det ska det också vara en Helix. Jag har två Helix, den ena uppe i brosket "som vanligt" och en så långt mot ansiktet man kan pierca (i örat), det är också en Helix, men kan även kallas Ear Head Piercing!
Okej, då har jag 6 vanliga och 2 helix då
Jag tror jag fattar vad en ear head piercing är =P
Hade två stycken i vänster ögonbryn för några år sedan men de började växa ut så tog ur dem istället..
Nu har jag bara 1.5mm i öronen som skall börja töjas så snart jag får tummen ur..
Hur mkt är tanken att du ska töja? ^^
Inte så mycket, har ett par fleshtunnels som jag tänkt använda då de har sentimentalt värde för mig. De är på ca 15mm.. Blir nog lagom med dem och sen köra vidare med lite fler ringar utöver det..
Som jag har fattat det ska det också vara en Helix. Jag har två Helix, den ena uppe i brosket "som vanligt" och en så långt mot ansiktet man kan pierca (i örat), det är också en Helix, men kan även kallas Ear Head Piercing!
Okej, då har jag 6 vanliga och 2 helix då
Jag tror jag fattar vad en ear head piercing är =P
Yeay!
Annat på G?
Mjaaa.. Det är nog bara Targusen som är på G. Kan säga att jag valde mellan Tragus och Industrial. Kanske blir en Industrial en annan gång ;P
Hade två stycken i vänster ögonbryn för några år sedan men de började växa ut så tog ur dem istället..
Nu har jag bara 1.5mm i öronen som skall börja töjas så snart jag får tummen ur..
Hur mkt är tanken att du ska töja? ^^
Inte så mycket, har ett par fleshtunnels som jag tänkt använda då de har sentimentalt värde för mig. De är på ca 15mm.. Blir nog lagom med dem och sen köra vidare med lite fler ringar utöver det..
Ah, så stora ska inte min bli Tänkte bara ha 5mm ^^
har 2st i mitten på underläppen, men är allt sugen på fler, ev näsvinge el ögonbryn
sen är jag gött sugen på att skaffa några skindiver på armen åxå, men skulle nog tyvärr slita loss dom i mitt jobb.. blir nog fult å gör säkert lite ont åxå haha
har 2st i mitten på underläppen, men är allt sugen på fler, ev näsvinge el ögonbryn
sen är jag gött sugen på att skaffa några skindiver på armen åxå, men skulle nog tyvärr slita loss dom i mitt jobb.. blir nog fult å gör säkert lite ont åxå haha
Ögonbryn är snyggt, då gärna två i samma Om personen ifråga nu passar i det
Kan ju prova fråga här, men tror inte att någon vet..
Är ute efter en blackline kula till tungan med orange sten, 5mm x 1,6mm..Har redan en, men har ju två i tungan och vill byta ut den röda som nu fyller upp Någon som vet vart man kan få tag i en sådan? På de flesta håll har den nämligen utgått ur sortimentet..=/ Lyckades få tag i Tribe i Gbg sista sådan kula.. Tacksam för svar!!
hade i ögonbrynet, kändes knappt, men han som gjorde det råkade träffa en "tår" kanal- så när ja kom ut ur rumemt och det satt 10 tjejer på kö så såg det utsom ja hade gråtit hahahaha
Har påbörjat min töjning i öronen lite mer seriöst nu. Hade inget alls innan och gjorde 1.5mm i våras, använde sedan ledsticka upp till 5mm i höstas. Nu gick visst en töjningsspiral på 8mm igenom så får fortsätta upp till mitt mål på 1.5cm med fler spiraler.
Har påbörjat min töjning i öronen lite mer seriöst nu. Hade inget alls innan och gjorde 1.5mm i våras, använde sedan ledsticka upp till 5mm i höstas. Nu gick visst en töjningsspiral på 8mm igenom så får fortsätta upp till mitt mål på 1.5cm med fler spiraler.