FY*** vad schletet less jag är på knarkare som inte kan hålla sina gula fingrar i styr..
Hade sj besök utav två stycken här uppe på "landet" som först körde in min bil med sin, och sedan bröt sönder låset. det slutade med att dom blev störda utav min granne som gick ut och kollade på dom.. kl 20.00 en jävla tisdagskväll!!!!
Efter snack med försäkringsbolag och tre (!) besök hos verkstaden fick jag låset lagat och repan bytte jag mot självrisken.
en vecka senare skulle jag ta bilen till jobbet, vart är den då måntro? jo BORTA! då har DOM SNOTT den istället! fyfan sitter här och blir alldeles uppjagad..
Slutade med att jag hittade den dagen efter bakom ett hus ett par hundra meter bort, lagom gömd.. åsså vart den ju givetvis lensad på a-l-l-t ljud (alla sladdar KLIPPTA, så jag har fortfarande inte satt i nytt..) och snustorr på soppa.
och farbror blå har jag tappat tilliten till helt, då dom vägrade komma första inbrottet trots att förövarna stannade kvar nästan en timme i sin bil och bara åkte runt efter att ha blivit störda..
dags att köpa basebollträ? Så nästa gång man ringer blir det inte förrens det är dags för ambulans.. gäller bara att knäcka en arm eller nåt liknade på sig själv efteråt så det ser ut som självförsvar =/
Nej då, skämt åsido, men när man blir bestulen på och bilen blir ramponerad flyger fantasin iväg med el i dörrhandtag o.s.v
tack för lilla terapeuft-stunden haha