3058
Sök

Tatuera överkroppen

Esc Racing
98 Inlägg
6 mars 2006
Trådstartare
har funderat i ungefär nåra år nu på att gadda hela överkroppen så man kan täcka allt me en vanlig tjocktröja har redan börjat va tror ni om det?

Esc Racing See You On The Streets Mvh//Ballen
Support Brillko Racing
Super Sonic
King Of The Streets

TIG-svetsare
202 Inlägg
6 mars 2006
Svarta_Faran skrev:
har funderat i ungefär nåra år nu på att gadda hela överkroppen så man kan täcka allt me en vanlig tjocktröja har redan börjat va tror ni om det?

tittat på för mycket prison break??hehe

"Spelar det ingen roll så kvittar det.."

Esc Racing
98 Inlägg
6 mars 2006
Trådstartare
som sagt haft funderingar på det sen ja börja tatuera mej för 4 år sedan så nej ja har inte tittat för mkt på PB

Support Brillko Racing
Super Sonic
King Of The Streets

TIG-svetsare
202 Inlägg
6 mars 2006
hehe skämt åtsido...vad hade du tänkt göra för nått då??
Senast redigerat av _xXx_ (6 mars 2006)

"Spelar det ingen roll så kvittar det.."

52 Inlägg
6 mars 2006
Låter kanonbra de smile

Esc Racing
98 Inlägg
6 mars 2006
Trådstartare
_xXx_ skrev:
hehe skämt åtsido...vad hade du tänkt göra för nått då??

ja har ju täck höger underarm sne har ja döskalle på skuldran redan och nus ka ja nog sälja bilen så ja täcker armarna nästa månad förmodligen de blir bara döskallar resten av höger armen se på vänster arm har ja inga ideer ännu har ni nåra förslag?

Support Brillko Racing
Super Sonic
King Of The Streets

Vw trimmare
2 995 Inlägg
6 mars 2006
tattueringar är inga bra investeringar men ack så härliga har själv massa på hela överkroppen!...Ska du täcka armarna finns det 2 alternativ...Ta massa olika tattos som till slut växer ihop...eller så letar du upp nått snyggt motiv som sitter ihop på hela överkroppen så får du inte gnutta hud kvar wink Tycker personligen det är snyggare med massa tattos som till slut växer ihop pga av platsbrist då får man hitta på lite lösningar för att få ihop dom lite snyggt smile.....5/4 är det daxs igen Längtar smile

Esc Racing
98 Inlägg
6 mars 2006
Trådstartare
MeloveGolf skrev:
tattueringar är inga bra investeringar men ack så härliga har själv massa på hela överkroppen!...Ska du täcka armarna finns det 2 alternativ...Ta massa olika tattos som till slut växer ihop...eller så letar du upp nått snyggt motiv som sitter ihop på hela överkroppen så får du inte gnutta hud kvar wink Tycker personligen det är snyggare med massa tattos som till slut växer ihop pga av platsbrist då får man hitta på lite lösningar för att få ihop dom lite snyggt smile.....5/4 är det daxs igen Längtar smile

har gjort så på underarmen massa olika och till slut har odm blivit en enda smet en fin smet dock

Support Brillko Racing
Super Sonic
King Of The Streets

Vw trimmare
2 995 Inlägg
6 mars 2006
japp det brukar bli snyggt när dom "Växer ihop" men har du dödskallar å grejjer borde du satsa på nått mörkare landskap på underarmarna landskap är mäktiga då man kan kolla på detaljer i timtal på dom smile

12 086 Inlägg
6 mars 2006
Att tatuera hela överkroppen känns för mig väldigt främmande fkt.. men kör på du=P
Men tatuera inte upp en massa saker på halsen, ser väldigt stötande ut tycker jag iaf =/

Wrench
82 Inlägg
7 mars 2006
Svarta_Faran skrev:

Om du redan tänker "täcka de med en tjocktröjja" då kan du ju lika gärna lägga ner de... (inget illa menat)
Om du nu vill gadda så kör på, fint som fan tycker ja wink   Men tatueringar e inte för att gömmas..

FreddeK
7 mars 2006
gör det inte så det blir kladdigt...utan följ ett mönster hela vägen.....ett tips från en otattuerad=)

1 417 Inlägg
7 mars 2006
jag såg en bild på en kille som hade tattuerad som muskelfibrer på hela sin arm. Det såg alltså ut som han inte hade nå skinn på armen, utan allt kött syntes liksom. Det är ju ett bra sätt att gömma lite hud smile
Eld kan ju också täcka en hel del.

1 019 Inlägg
7 mars 2006
Tycker du ska köra en GARAGET.ORG tatto i pannan låter de bra? big_smile

nämen de skulle va ballt me heltatuerad

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

Ingenjör
256 Inlägg
7 mars 2006
En svart Hingst som står på bakbena (stegrar). Hingstens ansikte skall vara tatuerad i maghöjd och resten av kroppen skall vara tatuerad neråt så att, ja Ni förstår wink
Senast redigerat av N33d4Sp33d (7 mars 2006)

Det är inget brott förrän man åker fast

Kaffeknarkare.
135 Inlägg
7 mars 2006
Jag skulle jätte gärna se några bilder på dom tatueringar du redan har? smile
har redan en på armen o vad de låter som på dig så har du några fler

Bästa ställningen måste ändå vara bakifrån. Fast spegelvänt.

120 Inlägg
7 mars 2006
tatuerinar e inte till för att döljas ju!!!.....verkar som att du ska gadda för gaddandets skull...aja det e fint med tattos jag har själv två st........

Esc Racing
98 Inlägg
7 mars 2006
Trådstartare
JapMax skrev:
Att tatuera hela överkroppen känns för mig väldigt främmande fkt.. men kör på du=P
Men tatuera inte upp en massa saker på halsen, ser väldigt stötande ut tycker jag iaf =/

ska inte göra på hals ska göra så ja kan täcka allt med en coolege tröja

Support Brillko Racing
Super Sonic
King Of The Streets

Esc Racing
98 Inlägg
7 mars 2006
Trådstartare
jiMz skrev:
Svarta_Faran skrev:

Om du redan tänker "täcka de med en tjocktröjja" då kan du ju lika gärna lägga ner de... (inget illa menat)
Om du nu vill gadda så kör på, fint som fan tycker ja wink   Men tatueringar e inte för att gömmas..

vill inte gömma dom men ibland kan de ju va bra i vissa lägen personligen tycker ja ej de ksulle se snyggt ut aqtt gifta sej och ha i ansiktet sen har vi ju då detta med jobb folk som har mkt tattoss blir offtast dömda på förhand

Support Brillko Racing
Super Sonic
King Of The Streets

Esc Racing
98 Inlägg
7 mars 2006
Trådstartare
Holme skrev:
jag såg en bild på en kille som hade tattuerad som muskelfibrer på hela sin arm. Det såg alltså ut som han inte hade nå skinn på armen, utan allt kött syntes liksom. Det är ju ett bra sätt att gömma lite hud smile
Eld kan ju också täcka en hel del.

eld har jag redan men ja har funtat på muskel fibrer de e jävligt ballt

Support Brillko Racing
Super Sonic
King Of The Streets

Sök