hehe skämt åtsido...vad hade du tänkt göra för nått då??
ja har ju täck höger underarm sne har ja döskalle på skuldran redan och nus ka ja nog sälja bilen så ja täcker armarna nästa månad förmodligen de blir bara döskallar resten av höger armen se på vänster arm har ja inga ideer ännu har ni nåra förslag?
Esc Racing See You On The Streets Mvh//Ballen
Support Brillko Racing
Super Sonic
King Of The Streets
tattueringar är inga bra investeringar men ack så härliga har själv massa på hela överkroppen!...Ska du täcka armarna finns det 2 alternativ...Ta massa olika tattos som till slut växer ihop...eller så letar du upp nått snyggt motiv som sitter ihop på hela överkroppen så får du inte gnutta hud kvar Tycker personligen det är snyggare med massa tattos som till slut växer ihop pga av platsbrist då får man hitta på lite lösningar för att få ihop dom lite snyggt .....5/4 är det daxs igen Längtar
tattueringar är inga bra investeringar men ack så härliga har själv massa på hela överkroppen!...Ska du täcka armarna finns det 2 alternativ...Ta massa olika tattos som till slut växer ihop...eller så letar du upp nått snyggt motiv som sitter ihop på hela överkroppen så får du inte gnutta hud kvar Tycker personligen det är snyggare med massa tattos som till slut växer ihop pga av platsbrist då får man hitta på lite lösningar för att få ihop dom lite snyggt .....5/4 är det daxs igen Längtar
har gjort så på underarmen massa olika och till slut har odm blivit en enda smet en fin smet dock
Support Brillko Racing
Super Sonic
King Of The Streets
japp det brukar bli snyggt när dom "Växer ihop" men har du dödskallar å grejjer borde du satsa på nått mörkare landskap på underarmarna landskap är mäktiga då man kan kolla på detaljer i timtal på dom
Att tatuera hela överkroppen känns för mig väldigt främmande fkt.. men kör på du=P Men tatuera inte upp en massa saker på halsen, ser väldigt stötande ut tycker jag iaf =/
har funderat i ungefär nåra år nu på att gadda hela överkroppen så man kan täcka allt me en vanlig tjocktröja har redan börjat va tror ni om det?
Om du redan tänker "täcka de med en tjocktröjja" då kan du ju lika gärna lägga ner de... (inget illa menat) Om du nu vill gadda så kör på, fint som fan tycker ja Men tatueringar e inte för att gömmas..
jag såg en bild på en kille som hade tattuerad som muskelfibrer på hela sin arm. Det såg alltså ut som han inte hade nå skinn på armen, utan allt kött syntes liksom. Det är ju ett bra sätt att gömma lite hud Eld kan ju också täcka en hel del.
En svart Hingst som står på bakbena (stegrar). Hingstens ansikte skall vara tatuerad i maghöjd och resten av kroppen skall vara tatuerad neråt så att, ja Ni förstår
tatuerinar e inte till för att döljas ju!!!.....verkar som att du ska gadda för gaddandets skull...aja det e fint med tattos jag har själv två st........
Att tatuera hela överkroppen känns för mig väldigt främmande fkt.. men kör på du=P Men tatuera inte upp en massa saker på halsen, ser väldigt stötande ut tycker jag iaf =/
ska inte göra på hals ska göra så ja kan täcka allt med en coolege tröja
Support Brillko Racing
Super Sonic
King Of The Streets
har funderat i ungefär nåra år nu på att gadda hela överkroppen så man kan täcka allt me en vanlig tjocktröja har redan börjat va tror ni om det?
Om du redan tänker "täcka de med en tjocktröjja" då kan du ju lika gärna lägga ner de... (inget illa menat) Om du nu vill gadda så kör på, fint som fan tycker ja Men tatueringar e inte för att gömmas..
vill inte gömma dom men ibland kan de ju va bra i vissa lägen personligen tycker ja ej de ksulle se snyggt ut aqtt gifta sej och ha i ansiktet sen har vi ju då detta med jobb folk som har mkt tattoss blir offtast dömda på förhand
Support Brillko Racing
Super Sonic
King Of The Streets
jag såg en bild på en kille som hade tattuerad som muskelfibrer på hela sin arm. Det såg alltså ut som han inte hade nå skinn på armen, utan allt kött syntes liksom. Det är ju ett bra sätt att gömma lite hud Eld kan ju också täcka en hel del.
eld har jag redan men ja har funtat på muskel fibrer de e jävligt ballt
Support Brillko Racing
Super Sonic
King Of The Streets