5106
Sök

Samsung SGH-i900 Omnia, ni som äger en, berätta om den

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
17 december 2008
axza skrev:
Malm3n skrev:
har Omnian själv och enligt min mening är det den bästa mobilen jag har haft! mer än så behöver jag inte säga. Grym batteritid. iaf i standby läget och när man snackar:P hehe men använder man GPSn så slukar den batteri, men det löser man ju med en reseladdare i bilen

en och den enda nackdelen förutom batteritiden när det gäller GPS och WLAN så hade det inte skadat med en mer högupplöst skärm!

weij!! äntligen någon som har en omnia som lägger sin mening istället för dem som inte läser topic smile stort tack!

okej, gpsen funkar klockrent? med kartor osv? hur är internet? är det bra visningsläge eller måste man bläddra runt i fönstret för att se hela texten? hur bra är ljudet i telefonen/hörlurarna? några problem med mobil-dator? hur är datorprogrammet till den? repas lätt? hum.. har nog miljoner frågor skriver om jag kmr på wink

GPSn funkar klockrent tycker jag. funkar precis som en vanlig GPS till bilen, snackar och såntdär. vid köp av mobilen så får du nordenkartorna, min skärm är iaf repfri, dock har jag ett plastskydd över displayen och det funkar skitbra. Opera webbrowser är inlagt på mobilen från scratch där du kan ställa in hur du vill se websidan. helt okej ljud i både högtalaren och i headsetet du kan ju använda dig av ett par helt vanliga lurar i den (plugga in i microfonen på headsetet. har inte haft något som helst problem mellan mobilen och datorn funkar klockrent. bara å fråga mer om du vill veta något!

/Malm3n

Team Insane Racing

1 043 Inlägg
17 december 2008
Trådstartare
Bjork skrev:
Tkr du ska..om du ni verkligen gillar Omnian...testa den å LG Renoír, eller hur de nu stavas..LG:n har
fått riktigt bra kritik..8 mpx kamera dessutom

kan säga direkt att renoir går bort.. den kameran är tydligen grymt dålig.. den står sig inte ens emot 3mpx.. hmm väldigt kass blixt tydligen.. kusinen jobbar på phonehouse och han vet flera med omnia och det kmr bli den telefonen smile
Senast redigerat av axza (18 december 2008)

1 043 Inlägg
17 december 2008
Trådstartare
Malm3n skrev:
GPSn funkar klockrent tycker jag. funkar precis som en vanlig GPS till bilen, snackar och såntdär. vid köp av mobilen så får du nordenkartorna, min skärm är iaf repfri, dock har jag ett plastskydd över displayen och det funkar skitbra. Opera webbrowser är inlagt på mobilen från scratch där du kan ställa in hur du vill se websidan. helt okej ljud i både högtalaren och i headsetet du kan ju använda dig av ett par helt vanliga lurar i den (plugga in i microfonen på headsetet. har inte haft något som helst problem mellan mobilen och datorn funkar klockrent. bara å fråga mer om du vill veta något!

/Malm3n

härligt smile låter ju kanon! men det är både Opera och IE inlagt från början va? just nu är jag bara ivrig över att köpa den!

tack för svaren!

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
18 december 2008
axza skrev:
Malm3n skrev:

/Malm3n

härligt smile låter ju kanon! men det är både Opera och IE inlagt från början va? just nu är jag bara ivrig över att köpa den!

tack för svaren!

Ja det stämmer smile Opera och IE är inlaggt från början:)

Team Insane Racing

1 043 Inlägg
20 december 2008
Trådstartare
Malm3n skrev:
Ja det stämmer smile Opera och IE är inlaggt från början:)

nicenice!

1 043 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
lyfter tråden då jag nu äger en omnia, men har tröttnat på webläsarna.. finns det någon som är mer mobilvänlig samt med fulltstöd för flash?

vill även få tips på sidor som rör omnia, med program osv smile

Sök