En polare har kört med en sån här tråd på ett annat forum så jag tänkte sno hans idé. Cred till Ola Magnell för idéen.
Så här kommer det att fungera. Jag skriver ett citat + någon ledtråd. Sedan ska ni gissa varifrån citatet kommer, t.ex. vilken person som sagt det, eller vilken film det kommer ifrån. Den som gissar rätt på mitt citat får då skriva ett eget som vi andra ska försöka lista ut varifrån det kommer.
Lite regler:
1. Ni får inte skriva ett nytt citat utan att ha kommit på det föregående.
2. Google eller andra sökmotorer är förbjudet
3. Vänta på att ni fått det bekräftat att ni har rätt.
4. Om den som svarat rätt och fått bekräftat att det är rätt inte skriver ett nytt citat inom 48 timmar har jag rätt att skriva ett citat åt honom.
5. Den som har skrivit ett citat behöver enbart svara när någon har gissat rätt, på det viset slipper vi en massa onödiga "nej" inlägg.
Mitt citat är:
"Run for office? No. I've slept with too many women, I've done too many drugs, and I've been to too many parties."
hehe, jag känner igen citatet, men kan inte placera det det kommer från nån amerikansk partyboy/kvinnotjusare som levt livet... suck kan ej komma på det
Njaah, jag tror nog mera på nån som är mera kvinnornas man än Ben Affleck Jag skulle tro på han den där porrskådisen som Fredrik och Filip hälsade på i High Chapparal Minns dock inte hans namn
Njaah, jag tror nog mera på nån som är mera kvinnornas man än Ben Affleck Jag skulle tro på han den där porrskådisen som Fredrik och Filip hälsade på i High Chapparal Minns dock inte hans namn
Du kanske tänker på Ron Jerimy,,, den ända sån ja kan hehe:P
Its times like these that make me say,
Lord if you se me pleace come my way.