2892
Sök

får inte bensin.

161 Inlägg
13 december 2008
Trådstartare
hej!
Problemet för mig är nu att jag har förmodligen fått en ispropp i bensinslangen någonstans. Jag har använt k-sprit och det fungerar tyvärr inte, är det någon som har något annat förslag på vad man kan göra för att lösa upp isproppen, tacksam för svar:)

Entreprenör
1 784 Inlägg
13 december 2008
schager skrev:
hej!
Problemet för mig är nu att jag har förmodligen fått en ispropp i bensinslangen någonstans. Jag har använt k-sprit och det fungerar tyvärr inte, är det någon som har något annat förslag på vad man kan göra för att lösa upp isproppen, tacksam för svar:)

VET DU var den sitter då..?

161 Inlägg
13 december 2008
Trådstartare
mrbuggy skrev:
schager skrev:
hej!

nej det som är problemet

Entreprenör
1 784 Inlägg
13 december 2008
schager skrev:
mrbuggy skrev:
schager skrev:
hej!

nej det som är problemet

Hur vet du då att det är en propp till hundra%..?

2 982 Inlägg
13 december 2008
ställ bilen i ett garage över natte.....

flummjoao
13 december 2008
Hej har du kollat bränsle relät eller säkring kan vara det som e problemet så att soppa pumpen inte pumpar nån soppa. på vissa bilar så låter inte soppa pumpen nånting testa lossa soppa slangen och och starta och kolla om det händer nåt.

Sök