Hejsan! Jag är 15 år och vill ha en billig bil att fixa iordning till jag är 16 och kan övningsköra. Valet står nu mellan en Hundkoja och en Bubbla... Vilken skulle ni valt utav dem?
Båda två är klassiker. Men inte ska du övningsköra i någon av dem? Du ska övningsköra i farsans v70 eller A6 istället, sedan kör du din Hundkoja när du fått lappen.
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Båda två är klassiker. Men inte ska du övningsköra i någon av dem? Du ska övningsköra i farsans v70 eller A6 istället, sedan kör du din Hundkoja när du fått lappen.
Får se hur jag gör. Vill iallafall ha en bil att fixa iordning.
övningskör med en bil med abs och säkerhetsbälten...kommer bli konstigt o göra uppkörnignen om du e van vid en 40 år gammal bil... Hade tagit bubblan, lättmekad, bra utbud reservdelar, bättre kvalitet än mini och inte samma problem med rost!
Svårt val! Kan mest om koja och vet att alla delar finns att köpa! Kan tom välja att köpa helt nytillverkade karosser i plåt, glasfiber eller kolfiber Men som sagt bubbla e grymt tuffa med
6volt i bubbla...osäker om det är det i kojan dock. Båda är fräna...ja svårt val!
Kan tänka mig att de är de i kojorna med. Största problemet med 6-volt är väll om du ska ha stereo men de går att bygga om till 12v om man känner för de