Tack alla för både bra å dålig kritik. Lyssnar på allt men tar inte åt oss av allt.
Vi ursäktar för lite dålig update, mycket kring jul som händer som många andra kanske också vet? Men dom 2 senaste dagarna har det pillats lite med sidokjolarna å fronten. Inga bilder dock.
Men imorgon sätter det fart igen.. Så då lär det nog dyka upp bilder.
Tummen upp för att du gör egna lösningar... Synd att en fin R blev till utställningsbil.
Men det är ju din bil och din vision... Väntar på slutresultatet. Tummen upp för mycket bilder och uppdateringar.
Vem har sagt att den kommer att vara en "utställingsbil" ? Tror alla att vi kommer köra den på trailer överallt när vi ska nånstans? Visst kommer vi att åka på utställningar med den, men den har fortfarande monster motorn i sig, å såklart så behöver den rastas med. Bilen kommer användas som bruksbil, under somrarna.
Ojoj oj. Haha nej du det har vi nog ingen direkt koll på. Men det är en hel del, så mycket vet vi. Killarna är fortfarande i garaget, och imorgon blir det upp tidigt å fortsätta. Jag sitter här och väntar på bilder, kunde tyvärr inte vara med som fotograf idag. Men tyvärr kommer det nog inte upp några bilder förrän imorgon. //Sofie
Vad kostar kolfiberspacklet? Ja har ett par såna burkar hemma men har köpt dom till outlet pris så ja vet inte vad dom kostar ordinarie
ca 300kr burk
ok, det är så pass dyrt... Jag köpte 12 såna burkar när vår färgleverantör hade 15år jubileum. dom hade en outlet då... dom ville ha 30kr per burk men hade bara 300kr på mig så ja fick alla 12 för det. ja har sålt ett par st för 100kr st, det va kanske lite för billigt då