1.Tjejen åkte till Brasilien med sin syster i 2,5 vecka i morse 2.Tvättade mobilen i tvättmaskinen idag! 3.Hemma med 2 sjuka barn o missar Firmafesten i kväll!! 4.Tacksamma arbetskamrater som ringer o berättar hur gott det är med öl.
1.Tjejen åkte till Brasilien med sin syster i 2,5 vecka i morse 2.Tvättade mobilen i tvättmaskinen idag! 3.Hemma med 2 sjuka barn o missar Firmafesten i kväll!! 4.Tacksamma arbetskamrater som ringer o berättar hur gott det är med öl.
Nån som har en sämre dag än mig????
Nr1 man låter inte ens tjej åka själv till brasilien Nr2 köp den där mobilen du alltid velat ha nu istället! Nr3 missad firmafest = ingen bakhänga i morgon med sjuka barn som klänger på dig! Nr4 ring nån av dom i morgon bitti kl 8 o när han/hon svarar skrik GODMORGON SVERIGE i luren!!
haft lite otur jag osså idag! körde om två bilar där det var heldraget, precis i slutet av linjen, för att dom körde i 45 km/h där det är 90, och vem tittar då fram, jo lilla fabror blå! Inte vidare kul... men får skylla mig själv!!
Inte kul! Blev själv stoppad av snuten häromdagen och fick blåsa, va bara en vanlig kontroll. Det som slog mig var att polismannen inte ställde några som helst frågor - ville inte ens se på körkortet! Helt sjukt, det borde ju vara standard vid poliskontroller! Jag har blivit stoppad av polisen förut och då har det varit samma visa; en halvslapp attityd och "mjäkigt" intryck. Annat var det när jag blev stoppad på semester i USA, då var man inte kaxig längre
haft lite otur jag osså idag! körde om två bilar där det var heldraget, precis i slutet av linjen, för att dom körde i 45 km/h där det är 90, och vem tittar då fram, jo lilla fabror blå! Inte vidare kul... men får skylla mig själv!!
Inte kul! Blev själv stoppad av snuten häromdagen och fick blåsa, va bara en vanlig kontroll. Det som slog mig var att polismannen inte ställde några som helst frågor - ville inte ens se på körkortet! Helt sjukt, det borde ju vara standard vid poliskontroller! Jag har blivit stoppad av polisen förut och då har det varit samma visa; en halvslapp attityd och "mjäkigt" intryck. Annat var det när jag blev stoppad på semester i USA, då var man inte kaxig längre
när jag blev stoppad innan jul så hade jag vart ute dagen innan å festat. va ju lite småtrött men kände att det va lugnt å köra bil... men när polisen stoppa en för första gången blev man lite osäker och nervös som sjutton!
han bad mig blåsa å kolla på körkortet och han var mycket trevlig! han tyckte jag hade fin bil och önskade mig God Jul! något förbluffad alltså!
Nån som har en sämre dag än mig????
Nr1 man låter inte ens tjej åka själv till brasilien Nr2 köp den där mobilen du alltid velat ha nu istället! Nr3 missad firmafest = ingen bakhänga i morgon med sjuka barn som klänger på dig! Nr4 ring nån av dom i morgon bitti kl 8 o när han/hon svarar skrik GODMORGON SVERIGE i luren!!
Men du åkte inte för rattfylla eller det sista hade lämnat kroppen?
nej nej nej, det va ju hellugnt! men trots att man visste att man inte va påverkad börja man tvivla något fruktansvärt på sig själv, det va så hemskt... nästan som en nära dödenupplevelse, fast nära avmedkörkortet upplevelse
for the record: jag skulle aldrig sätta mig i en bil om jag visste att jag vart påverkad...
Kul! Damen ringde nyss o strödde salt i såret genom att berätta hur varmt o skönt det är i Brasilien! Berättade om hur billig öl det finns o gott käk..
Men va kul för henne!! Jag ska ringa o väcka varenda arbetskamrat i morron bitti o gapskrika..Kanske ringer chefen o väcker honom med.
Jag får tänka på hur kul jag ska ha på Bilsportevenemangen i sommar och hoppas att jag får ta fram bilen snart och trimma min pärla..