3498
Sök

Sverige-Finland SVT bryter innan straffarna för Landet runt!!!

15 Inlägg
20 december 2008
Trådstartare
Jag anser mig vara en väldigt lugn och trevlig snubbe...
MEN NU GÅR FAN SKAM PÅ TORRA LAND!!!!!!!

När SVT avbryter en direktsändning av Sverige-Finland 1-1 när det spelats 5 min övertid av 10...
Vad avbryter de denna sändning för då??? Måste ju vara något riktigt viktigt...
LANDET RUNT.... Vad i hela helvete, rent utsagt!!!!
Vad säger de innan de bryter sändningen, jo "Vi hänvisar våra tittare till våran hemsida svt.se...
Och sedan har de något strul på deras sida så det tar ett halvt sekel att bara få upp deras hemsida...

Är det detta man betalar tv-avgift för???

Mvh / Larsson

Kör så det ryker
Ryker det inte så kör ändå...

Kanon..
1 473 Inlägg
20 december 2008
Skandal!

Nyhetsmagasin. Veckokrönika med intressanta och roliga reportage från SVT:s nyhetsredaktioner landet runt. Även 21/12 i SVT2, 22/12 i SVT2 och 22/12 i SVT24.

Funkar inte någon av repriserna för pensionärerna eller, för mycket att göra om dagarna?

4 682 Inlägg
20 december 2008
tur att man kollar på finlands tv så man fick se det fina slutet wink.

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
20 december 2008
Haha, började skratta för mig själv när jag läste rubriken. Såg framför mig alla högröda ansikten och svordomar i tv-soffor runt om i landet. tongue Haha, skrattar fortfarande. big_smile

/ichi

Avstängd
962 Inlägg
20 december 2008
Vilka problem man verkar ha om man gillar att kolla på vuxna människor som jagar en boll tongue

Tacka vet jag eurosport, där kan dom dra över flera sekel när deras biljard eller pokersändningar drar över på tiden............... Och man väntar på motorsport sändningar...
Senast redigerat av prodrive (20 december 2008)

RS
886 Inlägg
20 december 2008
prodrive skrev:
Vilka problem man verkar ha om man gillar att kolla på vuxna människor som jagar en boll tongue

Tacka vet jag eurosport, där kan dom dra över flera sekel när deras biljard eller pokersändningar drar över på tiden...............

Puck. roll

Focus RS

249 Inlägg
20 december 2008
Inte för att jag betalar tv licensen eller kollar på hockey vm, men om jag gjorde det skulle jag vara arg.

Sista jag såg på svt var introt till halal tv och jag stängde av efter "..Sverige är bra, men allt i Sverige är inte bra"

Hela SVT är ett jävla bojsänke

Fisketokig
2 997 Inlägg
21 december 2008
Jaså det har spelats hockey nu igen?!

Men om det är viktigt att veta hur det går så finns det väl radio för realtid eller kolla nyhetsmorgon dagen efter för att se resultatet och matchen i korthet.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Golfare
349 Inlägg
21 december 2008
Därför betalar man inte tv-avgift..

Diktator
968 Inlägg
21 december 2008
epic110 skrev:

du bor ju hemma, det där du inte betalar tv avgift cool

jag betalade inte tv avgift, sen efter typ 3-4 kontroller av mig så skaffade jag det, men nu har det visat sig att jag kollar på svt mindre än 1 timme varje månad...

446 Inlägg
21 december 2008
satt och kolla jag med snacka om att man blev arg!

vet inte ens vad det blev?tongue

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
21 december 2008
En tröst var ju att man slapp se förlusten.. Det hade nog känts mer surt om Sverige vunnit tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
22 december 2008
För mig är det tvärtom, jag blir förbannad när sporten går före andra program när det blir förlängning. Kollar aldrig på sport.

FreddeK
22 december 2008
Haha Larsson är upprörd=) Det var ju jädrans taskigt! du det konstiga...Tv-licens...hmmm vad är det för något?

1 963 Inlägg
22 december 2008
ichibon skrev:
Haha, började skratta för mig själv när jag läste rubriken. Såg framför mig alla högröda ansikten och svordomar i tv-soffor runt om i landet. tongue Haha, skrattar fortfarande. big_smile

hahaha samma här..

Men are not born - Men are made

1 963 Inlägg
22 december 2008
Brandis skrev:
epic110 skrev:

du bor ju hemma, det där du inte betalar tv avgift cool

Hahahahaha du har gjort min dag! lol

Men are not born - Men are made

263 Inlägg
22 december 2008