Har sladdat med min i 4 vintrar nu... Tycker inte att den är så klumpig
ja på vintern går de an, men torr asfalt nä fyfan. liksom bilen är 5 meter lång och väger ju drygt 1,5ton. smidigare och roligare bilar finns det faktiskt!
ja på vintern går de an, men torr asfalt nä fyfan. liksom bilen är 5 meter lång och väger ju drygt 1,5ton. smidigare och roligare bilar finns det faktiskt!
Oja, håller med. Torr asfalt är ingen höjdare, speciellt inte med en GL som man får tvinga ut röven i rondellerna. Men på vintern går det fint.
Oja, håller med. Torr asfalt är ingen höjdare, speciellt inte med en GL som man får tvinga ut röven i rondellerna. Men på vintern går det fint.
Man kommer ändå inte undan att de är en stor otymplig klump och är väll en av de sämre bilarna som har räknats upp i tråden när de gäller bus
volvo 360 = liten, billig, välbalanserad, underskattad.. tar bara någon timme att kasta ner en 16v eller turbo motor från en 740 och vips så har du en ruskigt rolig bil:P
Oj det var inte dåligt, nån timme bara! Annars passar nog b19 turbo från 460turbo hyffsat
varför ta en motor byggd för fwd och stoppa i en rwd
Varför inte? det är inte motorn som är framhjulsdriven. Fråga nån som har bultat ihop en vit motor med 960 låda varför dom gör så
Senast redigerat av ChevyChevelle (22 december 2008)
hoppsan jag har läst fel på wikipedia. framhjulsdrift är nästan samma sak som fyrhjulsdrift, iallafall bokstavligen talat
försvarar med att jag hatar saab och vill inte ha med det att göra alls
Hahahaha
BMX, og900 fick väll handbromsen bak 1988?
okej jag kan hålla med om att tvåtaktarna e skitfräna men efter att ha sett alla fel dom nyare bilarna har (farsan jobbar på saabverkstad ) plus att allt e framhjulsdrivet så nej fan de går inte.
hoppsan jag har läst fel på wikipedia. framhjulsdrift är nästan samma sak som fyrhjulsdrift, iallafall bokstavligen talat
försvarar med att jag hatar saab och vill inte ha med det att göra alls
volvos 4wd är som fram hjulsdrift ja, men inte de rikttiga permanenta 4wd bilarna, subaru, audi osv
har volvo 4wd bilar? ja visst fan de gjorde ju fler bilar efter 940.. de är så lika alla andra tvålkoppar till moderna familjebilar så man tänker ju inte påt.
Volvo 240 eller 740 borde vara väldigt billiga att hålla på med, plus att det är bakhjulsdrift så det är ju automatiskt kul! Hade en liten Peugeot 205 förut som vinterbil..fast det är ju fwd så det va inte så kul.
Nä skulle nog rösta på en 240! Visst det finns massa gamla bmw men dem kostar nog mer att laga.