Det är ju två helt olika riktningar på de här bilarna, hoppas ingen tar illa upp nu men TT är i mina ögon lite hårfrisörsracer medans M3an är en sportbil i ordets någolunda rätta bemärkelse.
Hade utan tvivel valt M3an, det gäller bara att hitta rätt ex. Vill man ändå ha lite vind i håret finns cabben fast den är tyngre.
Senast redigerat av Rquired (22 december 2008)
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Det är ju två helt olika riktningar på de här bilarna, hoppas ingen tar illa upp nu men TT är i mina ögon lite hårfrisörsracer medans M3an är en sportbil i ordets någolunda rätta bemärkelse.
Synd då att en TT är en av de snabbaste serieproducerade bilarna MED kaross runt Bilsport Superstage? Men nä, jag tar inte illa upp Själv skulle jag också valt en M3 E92 (heter den senaste va?) före min TT
ja precis , vilken M3 snackar vi om ? E46 och E90 modellen hade jag bytt mot vilken dag som helst i veckan ... båda dom två är ENORMT roliga att köra , hade dock valt en med SMG II låda ...
Synd då att en TT är en av de snabbaste serieproducerade bilarna MED kaross runt Bilsport Superstage? Men nä, jag tar inte illa upp Själv skulle jag också valt en M3 E92 (heter den senaste va?) före min TT
Hur ser en bil utan kaross ut?
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Hade utan tvivel valt M3an, det gäller bara att hitta rätt ex. Vill man ändå ha lite vind i håret finns cabben fast den är tyngre.
Finns ju M3 Cabbe också om man nu vill ha vind i håret Eller så kan man göra som jag på sommaren köra med TD = Tvär drag fläktar gött i håret det med
Hur ser en bil utan kaross ut?
Tänk dig en häst-och-vagn med motor sen... Nää det är allt!