3517
Sök

sugen på att byta: TT mot M3, åsikter?

19 Inlägg
22 december 2008
Trådstartare
är lite sugen på att byta min audi tt mot bmw m3 . va tycker ni vilken bil skulle ni  helst ha ? .MVH Alexander

8 883 Inlägg
22 december 2008
Beror lite på årsmodell och skick på M3an...Är det en M3a i fint skick och Svensksåld så skulle jag personligen välja den.

Fotograf på tierpidag.se

FreddeK
22 december 2008
bra rubrik..verkligen!

132 Inlägg
22 december 2008
Hehe ja rubriken är ju inte toppen bra direkt.

Av de 2 bilarna skulle jag själv föredra en m3!

9 108 Inlägg
22 december 2008
Fixade rubriken, läs rubriksanvisningarna innan nästa trådstart och var så tydlig som möjligt.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
22 december 2008
Det är ju två helt olika riktningar på de här bilarna, hoppas ingen tar illa upp nu smile men TT är i mina ögon lite hårfrisörsracer medans M3an är en sportbil i ordets någolunda rätta bemärkelse.

Hade utan tvivel valt M3an, det gäller bara att hitta rätt ex. Vill man ändå ha lite vind i håret finns cabben fast den är tyngre.
Senast redigerat av Rquired (22 december 2008)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

309 Inlägg
22 december 2008
skulle ta M3:an smile inte bara för jag har en utan att de är sjukt roliga och bra  bilar smile

BMW följer inte utvecklingen dom leder den !
Projekttråd BMW E30

Ingen himmel är så blå som min
2 976 Inlägg
22 december 2008
Rquired skrev:
Det är ju två helt olika riktningar på de här bilarna, hoppas ingen tar illa upp nu smile men TT är i mina ögon lite hårfrisörsracer medans M3an är en sportbil i ordets någolunda rätta bemärkelse.

Synd då att en TT är en av de snabbaste serieproducerade bilarna MED kaross runt Bilsport Superstage? wink Men nä, jag tar inte illa upp smile
Själv skulle jag också valt en M3 E92 (heter den senaste va?) före min TT big_smile

/Mattias

FreddeK
22 december 2008
e30, e36, e46 eller e92?? Lite mer info får du allt ge tycker jag!

Egenföretagare
999 Inlägg
22 december 2008
Alltid kul att prova andra bilar, gillar du den inte är det bara att köpa en TT igen smile

1 231 Inlägg
22 december 2008
ja precis , vilken M3 snackar vi om ? E46 och E90 modellen hade jag bytt mot vilken dag som helst i veckan ... båda dom två är ENORMT roliga att köra , hade dock valt en med SMG II låda ...

OEM <3
6 957 Inlägg
22 december 2008
Snackar vi E46 så byt!

OEM <3

Allmänt envis
12 512 Inlägg
22 december 2008
matteeee skrev:
Rquired skrev:

Synd då att en TT är en av de snabbaste serieproducerade bilarna MED kaross runt Bilsport Superstage? wink Men nä, jag tar inte illa upp smile
Själv skulle jag också valt en M3 E92 (heter den senaste va?) före min TT big_smile

Hur ser en bil utan kaross ut? big_smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

BMW fantast
1 172 Inlägg
22 december 2008
självklart ska du byte till en m3a.. antingen en e46 erl e92... m3orna därimellan gillar inte jag direkt...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

FreddeK
22 december 2008
e30 hade jag valt=) och sen dit med en kompressor...finns inget coolare!

FreddeK
22 december 2008
AeroMalm skrev:
självklart ska du byte till en m3a.. antingen en e46 erl e92... m3orna därimellan gillar inte jag direkt...

finns ingen m3a därimellan....

203 Inlägg
22 december 2008
Byt!

1 814 Inlägg
23 december 2008
M3 e46 är niiiiice, E92 är ju också kul bil smile

dARKiE
5 031 Inlägg
23 december 2008
Rquired skrev:

Hade utan tvivel valt M3an, det gäller bara att hitta rätt ex. Vill man ändå ha lite vind i håret finns cabben fast den är tyngre.

Finns ju M3 Cabbe också om man nu vill ha vind i håret wink
Eller så kan man göra som jag på sommaren köra med TD =  Tvär drag fläktar gött i håret det med wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Mästare
2 947 Inlägg
23 december 2008
Rquired skrev:
matteeee skrev:
Rquired skrev:

Hur ser en bil utan kaross ut? big_smile

Tänk dig en häst-och-vagn med motor sen... Nää det är allt! wink

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Sök