29 december 2008
Trådstartare
pattilatti2 skrev:
haha fan va svårt de skulle va då..antingen borrar man ett hål lite försiktigt,risken o träffa nån kabel är ju fan minimal.sätter dit en gummi genomförings skit..
är du helt 100 på att du inte får den genom nån av dom existerande genomförings hål? har då funkat i alla bilar ja haft o de är endel..
tror du kablarna liggr just bakom torpedväggen? nja..sen behöver du ju inte köra borren 10 cm in
borra me en liten borr först, sen större o större..ganska enkelt..
Ja det är ganska enkelt kan jag hålla med om problemet är att jag ser inte ens torped väggen när jag tagit bort hanskfacket men är där en genomföring borde det ju gå så det kommer jag gå på.
Var ute efter svar från nån som hade en likadan bil som kunde ge tips.......
Har monterat i mina andra bilar innan t.ex. volvo 850, MB 190E men där hade jag inte en massa elskit o kylfack o annat skit, var enkelt att ta loss mattor osv ett skit med nya bilar men när jag väl fått in kabeln ska det nog gå bra.
Hade en plan på att montera fjärren från basen i mittarmstödet fram men för att göra detta snyggt måste jag ut med stolar o matta pallar inte med nåt halvdant jobb bara för att få in prylarna det ska se bra ut också.
Det egentligen största problemet är att jag jobbat som fan den senaste tiden måste ju ut o mecka när det är ljust ute fortfarande hehe.....
Senast redigerat av bremnes (29 december 2008)
Kämpande familjefar ---- barnvagn eller baslåda :( :)