2435
Sök

Vad för bilar gillar ni att läsa om på garaget?

Mr.
30 Inlägg
23 december 2008
Sleepers!
Typ en turbo laddad bmw 318 med 500kusar. de är najs big_smile

Skellefteå
Är .net (c#), actionscript, javascript programmerare på http://www.thomson.nu/

Dr Snuggles
956 Inlägg
23 december 2008
zaile skrev:
Jag älskar slippers big_smile

Jag håller med dig. Jävligt sköna att gå i .

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
23 december 2008
Fina veteranjänkare med feta V8'or är aldrig fel. Finns inte så jättemånga trådar om dom tyvärr.. Men masterworks Vette är ju grym..

Sleepers är kul, t.ex en halvful Fiat 500 med 400 hk Hayabusamotor.. tongue

Trött på alla sletna bilar med trådar där dom byter slutrör eller liknande. Hör hemma på hejbilist eller nåt..

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

249 Inlägg
23 december 2008
tycker det är kul att kolla på likadana bilar som man själv har, kanske får nåt tips om hur man kan göra på sin egen. annars gillar jag att kolla på typ volvo från 850 och nyare

// genetorp

dARKiE
5 031 Inlägg
23 december 2008
Håller med genetorp,

Kollar gärna in projekt om samma modell som man själv har efter lite tips.
Försöker bli lite förebild med min egna som jag lyckades med mitt gamla projekt, dock har den strulat ganska mycket på senaste så det har mest varit renoveringsbilder i min tråd. Men i februari ska allt på bilen innan påställningen igen.. smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

x40
1 209 Inlägg
23 december 2008
jag läser mera om s40 så jag kan lära mej och få tips av vad de gör på sina bilar.. jag äger själv en, och e helt ny på deta e intresserad av bilar men vågar inte riktigt att testa mej fram, alla gånger jag har gjort d så har d gått åt h****te...

Volvo S40 turbo.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
23 december 2008
Jag gillar att läsa det mesta på Garaget... Spelar ingen roll om vad det är.. Lära sig lite om allt big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Legitimerad Lamphållare
369 Inlägg
23 december 2008
Rat rod/sleepers

" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "

587 Inlägg
23 december 2008
bruka kolla diverse projekt såsom Adrian Styling , Rullande bordellen , Paintworx.

bilar jag kollar in å läser är väl såsom de flesta andra dvs sånt man har själv eller kan tänka sej att ha själv helt enkelt.

Muttley
23 december 2008
typ enbart bilar med puts detaljrika bilder och småpill för renovering eller förbättring, skiter i om de handlar om motorer eller vad de handlar om.
bara de har lite puts på sakerna dessutom.

446 Inlägg
23 december 2008
äldre bilar som är mer "lätt mekade" som uppgraderas i motor och väghålnig och som går värre än dom ser ut att göra att alltid kul att läsa om smile

är inte någe vidare för styling bilar med massa plast och sånt tongue

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
23 december 2008
Mina favoriter här på garaget är gamla 240:is, rostiga 740:is och riktigt sletna mercor från tidigt sjuttiotal.

lol

Nej ska man vara allvarlig så brukar jag kolla in lite projekt som tex paintworx, adrian, darkies bmw (för han "känner" man ju nästan tongue) och den där kameleont 900:an. Nu på sistonde så har man ju kollat in TCR 9-5:an också.

Så det är lite blandat men mest blir det la saab ändå tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Toyaddict
241 Inlägg
23 december 2008
Udda bilar gillar jag. Som folk inte riktigt vet vad det är, men är riktiga racers egentligen smile
Skaffade 7an för att den var udda och kul projekt!

Annars gillar jag effektmonster, banbilar och driftbilar.. Dom får gärna vara lätt stylade men inte en stylingbil på 70 hk!! Det känns fel hmm

Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P

34 Inlägg
23 december 2008
Mina 2 hembyggda sierror med ca 400hk resp 350hk är ju tagna offline av nån admin eftersom dom är Vinterbil/dåligt skick/ointresant smile

CNC operatör
280 Inlägg
23 december 2008
Turbokonventerade Sierror tongue skulle aldrig slösa tid på att läsa om nån sönderstylad pokemon bil wink

sopa rent vid din egen dörr innan du börja städa oss andra

613 Inlägg
23 december 2008
Garaget är ju bra eftersom de har allt, man behöver ju inte gå in å läsa om de som man inte gillar tongue
Kollar gärna projekt delen, gärna med lite billigare bilar som inte behöver kosta skjortan.
Men visst är det även kul att se de grymt fina påkostade byggen med..

I got Dubs!
2 423 Inlägg
23 december 2008
Guustafsson skrev:
allt som Paintworx håller på med smile

WORD            cool

399 Inlägg
23 december 2008
läser och tittar efter allt. förutom "Stylade" bilar med jätte vingar och Kjol(Plog) paket M3 speglar och lexus lysen. Men hellst Volvo bilar och stilrena bilar av alla slag big_smile

VOLVO for life

94 Inlägg
23 december 2008
När någon tar tid att göra iordning en 240/740 så dom slipper bli vinterbilar och skrotas efter vintern

terazzi
23 december 2008
Ovanliga projekt smile
Många 200sx trådar och se om man kan hitta inspiration, knappt nån men prylers/streckkoden/innocent_123 är dem jag anser va mest intressanta där big_smile

Gat/banbilar smile
Gillar inte ljudbilar men finns udda och balla sånna med tongue

Sök