bara ha ett crew gäng som brinner för det och försöker få klubben framåt så funkar det. startades en klubb här uppe i våras och i dag så är det 250medlemmar på internet men kan tyvär ej siffran på betalande medlemmar. och har även anordnat träffar m.m en bra grej är att samarbeta med klubbar ut ifrån också från andra städer för att få ett större umgänge lr vad man ska säga. lycka till mvh// blomsterberg
Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem www.pro-racing.se
bara ha ett crew gäng som brinner för det och försöker få klubben framåt så funkar det. startades en klubb här uppe i våras och i dag så är det 250medlemmar på internet men kan tyvär ej siffran på betalande medlemmar. och har även anordnat träffar m.m en bra grej är att samarbeta med klubbar ut ifrån också från andra städer för att få ett större umgänge lr vad man ska säga. lycka till mvh// blomsterberg
Tycker du har helt rätt där gäller få kontakter utanför "sitt" område
AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com
Jag hade lätt varit på om jag hade bott kvar i Kvibille, men nu gör jag ju inte det. Däremot önskar jag er lycka till med klubben, tycker att det behövs fler såna här initiativ
Tycker du har helt rätt där gäller få kontakter utanför "sitt" område
Kanske arrangera en träff med oss? Det skulle bli en väldigt varierad träff när det gäller bilar, gamla och nya av olika märken. Och variation är skoj! Vår hemsida är inte så bra än men lite information finns åtminstonde. www.ostgotabilklubb.zoomin.se
Blir det lite events och träffar så blir man lätt på..
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Vad är målet eller iaf diverse framtida funderingar kring klubben??
Träffas på diverse ställen och bara sitta? Annordna gemensamt större garage? (BIG FÖRSTAHANDS FAVVIS!) Hyra in på banor och köra runt?
Jag anser att det ska vara en månadskostnad på iaf 50:- men gärna 100:- för min del! Såsett kan både dekaler ordnas samt krusidull där intill..
Båstad här, jag kan röra folk ifrån min region. I all enkelhet så skulle jag kunna annordna en hemsida -
Detta är givetvis beroende på hur seriöst det ska bli och klubbens mening ..
Förhoppningarna är att man ska kunna hyra en större lokal där man kan få in ett antal bilar. Här i Falkenberg har vi ju motorbanan så det borde inte vara några bekymmer att få tillgång till den på något sett, sedan så är ju tanken att vi ska träffas visa upp våra älsklingar och åke gemensamt till olika träffar. Kom jätte gärna med förslag på vad vi ska ha för inriktning. som jag har skrivit innan så är jag ny på detta men skull gärna se att det blir något av det och gärna med hjälp av andra.
joker02 : ni får komma på nått bra namn på eran klubb tycker jag , men lycka till med allt
Ja vi får börja med och se om det blir av med att dra igång den allt hänger på antalet som vill bli medlemmar och när det är klubbat så får vi ta och träffas all och diskutera vad klubben ska heta.