Nu är det 2012 och vi fortsätter med stående träff i Göteborg. Ni vet att vi har en BMW träff varannan vecka i Göteborg? Vi träffas varannan vecka på Burger-King parkering vid Eriksberg Här kan du också öpnna kortan. http://www.burgerking.se/restauranger/g … /?map=show affärscentrum på fredagar ca Kl 19.00 oavsett väder. Naturligtvis efter snacket ute går vi in och äta en Burger och har det bra. Alla är välkommen även om ni kör en annan bil än BMW under vinter. Ni också kan se på: http://www.bimmerpower.org/index.php?topic=4899.0 Träffdagar är alltid på fredagar, : Träff kalender 12 månader med reservation för ändringar. Januari den: ……6e – 20e Februari den: ….3e – 17e Mars den: ……….2a – 16 –….. 30e April den: ……….13e – 27e Maj den: …………11e – 25e Juni den: …………8e - .22a Julli den: .............. 6e - 20e Augusti den: .......... 3e - 17e - 31a September den: .... 14e - 28e Oktober den: ........ 12e - 26 November den: ...... 9e - 23e ......................................................
Nästa kommande träff:
December den: ...... 7e - 21a - 28e
Senast redigerat av alain (28 december 2012)
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
får la komma med morsans X6:a XD Cya 20/2 -09 kl 19:00
Senast redigerat av Shalle89 (8 februari 2009)
--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
vilken bil skulle ni uppskatta? X6:an eller min lancer?
Senast redigerat av Shalle89 (9 februari 2009)
(\_/)
(O.o)
vilken bil skulle ni uppskatta? X6:an eller min lancer?
**** Eftersom det är en BMW träff själv klart BMW X6. men som jag säger i första inlägg, under vinter det går väl bra med annat.
kommer nog med lancer:n ska på fest sen o morsan gillar inte när jag åker till fester med hennes bil. Men jag bor ju nära så jag kanske kommer med X6an o sen en sväng med lancer:n.
(\_/)
(O.o)
Det var länge sen jag inte skrev någonting men alla ska veta att vi fortsätter med BMW träffar i Göteborg varannan vecka där alla är välkomna med sina BMWer. Nästa träff är den 15 oktober 2010. Upplysningar på 1a inlägg.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org