Någon som känner till nån is som det brukar plogas bana på eller som man vet är grund och fryser snabbt och bra sitter och drömmer mig tillbaka 5år då det var riktig vinter så man kunde åka ut vart som helst och åka..
Men här i skogarna börjar det bli riktigt kallt på nätterna dock har vi bara 4cm is där jag bor
men Nånstans i närheten här finns säkert en sjö som fryser snabbt och bra och så fort nån vet närmsta sjö som det går och åka på så säg till i tråden..
obs jag åker hellst inte om de är under 25cm folksäger att det går och åka på 10cm men det berör på lite hur djupt och strömt det är osv...
men nån vatten pöl lite norr om sthlm borde ju frysa där de är lite kallare orkar inte åka 30 mil för att få åka lite is även om det lätt skulle vara värt de om man hade haft en audi 100TQ
Solberga sjön i åkersberga kanske har frusit inte varit där och tittat men folk åker ju skridskor iaf så halvtjock borde det vara. Ska undersöka saken närmare. Vill ju ut med imprezan på isen jag med har varit ca 10-15 grader kallt i över 1 vecka här nu så man kan ju hoppas
Underbart kolla upp och återkom säkert fler som ha en liten innsjö som brukar frysa bra gäller ju och kunna alla In och Utlopp då det är strömt och isen fryser sämre
Moahahaha, får jag tid så ska jag försöka tjata till mig Kapitän turbon över dagen så kanske jag dyker upp
Vore grymt.. Annars har du ju Audin!
Så sant, men det är nått vajj på framvagnen på det fanskapet, det började slå vid höger fram häromdagen, har inte haft tid att kolla upp problemet än, och sen ligger mitt avgassystem typ i backen också....hehehe, den är i fint skick nu den där bile
----------------------------------------------------------------
Anything your Chevy can do, my Ford can do better :D