Ingenting förutom det obligatoriska reservhjulet och andra orginal grejer under luckan i Audin och lite verktyg i flaket på Dodgen om nu det räknas som koffort...
Städa ur den förra veckan fyllte en hel flyttkartong + en stor låda, sånu har jag bara steget, 2 baslådor varningstriangel och en domkraft som inte e min. Men innan dess var det :
Vinkelslip 2 borrmaskiner (el) och sladdlös skruvdragare sticksåg limpistol 2 pallbockar typ 10 sprayburkar 1 burk vit fönsterfärg 1 burk blå fönsterfärg hyrd parkering skylt finspackel full verktygslåda(hammare, nycklar, bultar, mejslar, allt 2 baslådor slutsteg startkablar GL grill 1 frontblinkers 3 st tröjor som hade frysit fast bestick colaburkar hanbromsbackar blomspruta 2 burkar öl domkraft fläktkåpa 2 bilsporttidningar varningtriangel förlängningssladd 2 st fälgkors automatlådeolja säkert nå mer men kommer inte på de nu
En baslåda ett steg En Switch, hubb eller va nu de kallas Glykol Spolarvätska motorolja bärbar data en hel hög med kablar en halv vindruteskrapa en mängd förbrukade pilotbrillor
MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Jag har la det vanliga i skuffen. Reservhjul,domkraft,fälgkors,motorolja,kylarvatten,bromsvätska,bogserlina,startkablar och två fläktremmar.Självklart har jag också varningstriangel.
Senast redigerat av volvo_Tobias (31 december 2008)
1st fotboll 1st beachvolleyboll (?) 1st reserv(fusk)hjul 1st domkraft etc etc 1st lik. 1st reflexväst En massa tuber klister sedan någon lånade bilen. Första hjälpen-nånting sedan samma någon lånade bilen. Coachtejp. Lite random verktyg. Ev lite annat.
bla: varningstriangel och reflexvästar -ficklampor -startkablar och starthjälp -bogserlina -brandsläckare -brandfilt -spade -verktyg -fälgkors -fläktremmar i några storlekar -silvertejp o ståltråd -motorolja -glykol/vatten -reservhjul och punkt spray -domkraft +sopsäck ifall man vill gömma något...
1 commodore amiga 500 med extra minne 1 commodore c64 med final cartridge 4 lådor med pirat kopierade amiga spel 1 låga med original spel till c64 1 påse med pirat kassetter till c64 2 Vico bathandle (joystick) 1 Vico ergostick (joystick)
har väll 1 reservdäck 1 fälgkors 1 trasig domkraft en uppsättning startkablar och 1 varning triangel sen tror jag inte att jag har nått mer sen jag tog ur växellådan ur bagaget
Senast redigerat av xorox_88 (31 december 2008)
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
1 commodore amiga 500 med extra minne 1 commodore c64 med final cartridge 4 lådor med pirat kopierade amiga spel 1 låga med original spel till c64 1 påse med pirat kassetter till c64 2 Vico bathandle (joystick) 1 Vico ergostick (joystick)
+plus all kringutrustning
(för leverans till en god vän med mer utrymme...)
lät bra vackert det
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Ja du, Ett slutsteg, Baslåda. Massa inredningsdetaljer till bilen. 2dunkar diesel. 10meter strömkabel. 30meter plastslang (som ska till nytt vacumsystem på bilen) handbroms belägg. domkraft. diverse verktyg. och en halv växellåda.
De var nog allt. om man inte räknar me skruvar å sånt som ja kasta dit som blev över
edit: Å så kromade instegslister till en w116 med text "Amg".. Kom ju ihåg att ja kasta in dom där..
Min förra slit o slängbil Audi 80 -85 innehöll en sörja som uppståt av att bagaget var fyllt med vatten och en hundmatsäck som gick sönder. Sörjan var lite varstans efter att ja sladdat och fastfrusen så omöjlig att fåbort.