hej, har suttit och tänkt igenom hela projektet lite, har kommit fram till att jag kommerinte hinna få klart deninnan jag har körkortet i hand om jag ska fortsätta på den linjen som jag görnu..... blir ändrat recept för denna sommar så får vi se hur de blir nästa vinter #små krömfångare #rollas seriöst! i mattsvart 2komp färg som sen kommer våtslipas. #röda bakljus #breddade plåtisar 13" #coilovers #blästrad fram å bakvagn, målade me silvrig hammarlack # allt i bromsväg runt om nytt ( inte fram oken) #all rost ska bort ! #igenlagda listhål, baktorkare och emblem etc
hoppas ni tycker de låter bra
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
hej, idag har den mest vart målning och uppfräschning, men de måste göras de me. måste få tag i en falstång föratt fortsätta me plåtarbetet...... ventilkåpa målad med svart hotpaint
fläcktmotorn rengjord och lackad, fläckten avtvättad.... även fläcktkåpan har fått lite färg på sej
målat första lagret i bagaget , ska på ett lager me bitumen ochsen ett lager till me färg
lite färdiga saker även gavlarna på kylare och intercooler har tvättats och fräschats till.
Ser bra ut! kul att du gör allt seriöst och lägger ner tid på en sån här klassiker
tack ! de e roligt att göra de riktikt när man väl gör de skafråga min lärare nästa vecka om vi inte kan åka och hämta bakaxeln så jag får den blästrad gött att övningsköra på skolan
nu har de hänt lite igen, mest i motorrummet. bilen ska förhopningsvis startas i möra!!! skulle va gött å få den saken ur världen! konstig generator ? :S gav upp och sätte ihop den igen ..... 2 av dom genom gående bultarna satt dyngfast !
börjat slipa rent pumpen till kylningen till turbon
tror jag har bestämt mej förden slutliga färgen , efter mycke tankar fram ochtillbaka . ganska lik den orginala nyansen som finns på golfarna, bara att denna kommerbli matt