Spawner skrev:
Då kan jag skriva att jag har handlat där, Sinus live SL-A1500 hade dom för ett riktigt kanonpris ett tag där, gjorde en chansning, allt kom hem med kvitton och garantier vilket jag tycker verkar vara märkligt om dom inte är registrerad återförsäljare, fick även med lite klisterkappar som det står Bilstereopiraten på:)
MVH Matte!
Som svar kan jag säga följande.
Vi har importen & Agenturen för Sinus Live i Sverige, vi stå där med för alla fabriksgarantier.
Bilstereopiraten är inte en återförsäljare som är registrerad av oss som Sinus Live återförsäljare och därför avsägs alla garantier på produkter som de har sålt & förmedlat.
Alla Sinus Live slutsteg som kommer till Sverige har ett Seienummer som vi registrerar och skulle ett slutsteg med ogiltigt serienr framkomma så är det då helt utan garanti.
Detta företag? om det nu är det för det finns inget som är registrerat under detta namn och du hittar inga f-skatte nr på sidan eller adresser, telefonnummer som kan knyta ett företag till sidan.
Detta är inte ett seriöst företag kort & gott.
Om de lämnar "garanti" på varan så är det de själva som ska stå för denna och eftersom du inte kan få tag på företagaren "piraten" annat sett än via mail så är det föga troligt att du någon gång kommer få hjälp med ett garanti ärende från dem.
Det förut setter ju att du ska kunna skicka steget till dem och eftersom det inte har någon adress eller fysisk persson som vill stå för verksamheten så är det ju inget företag du kan skicka steget till.
Kan ju tilllägga att jag vet vem som står för verksamheten och hur han får tag på stegen han säljer.
Detta är ingen seriös person i mina ögon och jag skulle avråda att handla med denna person!