Inte vågat att lacka intill alla andra bilar? grunden kanske inte ryker så mkt eller? Ser fint ut i övrigt. Ska bli kul att se den lackad.
Mvh
Grunden är ingen fara med. Han står precis framför ett bås och det är duktigt med sug ut genom bakre väggen på båset. Det grund-damm som hamnar på dom andra bilarna fäster inte eftersom det torkar i luften innan det landar, och således bara är att blåsa av från där det hamnar
Den blev verkligen grym, alla som sett bygget på plats i Evo Garaget och "följt" den kunde aldrig tro att "den, den hinner väl aldrig bli klar".. tji fick dom! Alla delarna lackades löst och monterades på ala drift-style. På en helg lyfte vi i motor/växellåda och byggde ihop hela bodykittet och vips blev det en bil! Vi får la se om Texon smackar upp lite fler projektbilder från då till Elmia bilden, så ni andra som inte höljt den på nära håll kan gotta er i lite byggbilder.
Sådär då var elmia mässan avklarad och jag ska visa er en massa bilder påvägen till elmia med projektet. Vill tacka alla som har hjälpt mig att komma dit jag är idag, utan er hade det aldrig gått
This public service anounsment, was brought you to buy...
Tejpa fasst det där det ska vara.
Få dit armerings nät.
Limma fasst luckan med hjälp av nätet, (stenhårt! lim)
Lägga igen med glasfiberspackel på utsidan i skarvarna.
Originale
Med driftworks armar
Tankremmar gjorda av Erick Ekholm frodiga performance automitive supermega speed parts original tuning turbo hyper realdeal frodish parts
Sådär det var en liten bildhistoria från ca början av mars till elmia Hoppas ni gillar det och jag ska försöka uppdatera här mera nu när jag ska börja med att få den att gå //TexoN
Sedär ja, najselinajsnajs TexMex! Bildhistorier gillar vi, nu är det bara att fortsätta med bilder och lite beskrivande text fram tills vi lägger upp en film på första "böööörnen" ur garaget! Haha
Den e så psykadelisk den filmen. Börjar se ett sammanband mellan Rickards film redigering och intresset för spelet Svampbob fyrkant med den psykadeliska musiken, Tror han går på storpiller...