3211
Sök

Dubrolles ke70 Elmia 2011

26 Inlägg
25 februari 2009
#181
Härligt bygge du, ska följas. Du gör rätt i att bygga en driftingbil. Lycka till! smile


336 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
#182
markstroem skrev:
Härligt bygge du, ska följas. Du gör rätt i att bygga en driftingbil. Lycka till! smile
tack du ja sideway is the only way wink

DUBroLLe RoCKER

Lusse
236 Inlägg
25 februari 2009
#183
dubrolle skrev:
_lusse_ skrev:
Ser riktigt grymt ut detta.. Va ska man göra för att åka en runda på japmeet (host) smile
oj oj oj ja du det kostar flis wink nej då får jag bara i en stol till så e det gratis wink
Okej skulle verkligen vatt en upplevelse:) Ska nog ställa ut min civic på Japmeet när den är klar.. den hör ju inte hemma på banan:) Va ska de bli för färg nu.. Sorry om ja missat det innan i tråden

336 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
#184
_lusse_ skrev:
dubrolle skrev:
_lusse_ skrev:
Ser riktigt grymt ut detta.. Va ska man göra för att åka en runda på japmeet (host) smile
oj oj oj ja du det kostar flis wink nej då får jag bara i en stol till så e det gratis wink
Okej skulle verkligen vatt en upplevelse:) Ska nog ställa ut min civic på Japmeet när den är klar.. den hör ju inte hemma på banan:) Va ska de bli för färg nu.. Sorry om ja missat det innan i tråden
att du missat tråden ska du få fan för he he;) nja färg e inte bestämt än tyvärr men vi ses ju på japmeet så då får du se cool

DUBroLLe RoCKER

Lusse
236 Inlägg
25 februari 2009
#185
dubrolle skrev:
_lusse_ skrev:
dubrolle skrev:

oj oj oj ja du det kostar flis wink nej då får jag bara i en stol till så e det gratis wink
Okej skulle verkligen vatt en upplevelse:) Ska nog ställa ut min civic på Japmeet när den är klar.. den hör ju inte hemma på banan:) Va ska de bli för färg nu.. Sorry om ja missat det innan i tråden
att du missat tråden ska du få fan för he he;) nja färg e inte bestämt än tyvärr men vi ses ju på japmeet så då får du se cool
Missat o missat:) Har kanske kollat för snabbt genom tråden. Då detta är ett av mina favorit projekt.. Och då alla dina bilar har min smak. Så följer ja alla dina bilar hela tiden:) Kommer kolla bilen på japmeet helt klart:)

336 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
#186
_lusse_ skrev:
dubrolle skrev:
_lusse_ skrev:

Okej skulle verkligen vatt en upplevelse:) Ska nog ställa ut min civic på Japmeet när den är klar.. den hör ju inte hemma på banan:) Va ska de bli för färg nu.. Sorry om ja missat det innan i tråden
att du missat tråden ska du få fan för he he;) nja färg e inte bestämt än tyvärr men vi ses ju på japmeet så då får du se cool
Missat o missat:) Har kanske kollat för snabbt genom tråden. Då detta är ett av mina favorit projekt.. Och då alla dina bilar har min smak. Så följer ja alla dina bilar hela tiden:) Kommer kolla bilen på japmeet helt klart:)
ha ha gott och höra ja vi får ta några bärs och snacka lite bilar på japmeet big_smile

DUBroLLe RoCKER

336 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
#187
https://www1.garaget.org/gallery/archive/61672/579572_dmpypd.jpg
hade jag bara fått tag på dubbelljus så kunde min sett ut så här!!!

DUBroLLe RoCKER

4 767 Inlägg
25 februari 2009
#188
Du måste helt enkelt få tag på dubbelljus!!!! big_smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

336 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
#189
Erick skrev:
Du måste helt enkelt få tag på dubbelljus!!!! big_smile
he he det e ett måste va??? missa några på e-bay får någon månad sen trist som fan plus chrome stötfångare helt nya fast det blev rätt dyra från australien runt 10 000:- inkl frakt / tull:(

DUBroLLe RoCKER

Filkörning?
852 Inlägg
25 februari 2009
#190
Erick skrev:
Du måste helt enkelt få tag på dubbelljus!!!! big_smile
Säger samma som han /\ smile


1 867 Inlägg
25 februari 2009
#191
Erick skrev:
Du måste helt enkelt få tag på dubbelljus!!!! big_smile
I'm with stupid

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

Lusse
236 Inlägg
26 februari 2009
#192
dubrolle skrev:
_lusse_ skrev:
dubrolle skrev:

att du missat tråden ska du få fan för he he;) nja färg e inte bestämt än tyvärr men vi ses ju på japmeet så då får du se cool
Missat o missat:) Har kanske kollat för snabbt genom tråden. Då detta är ett av mina favorit projekt.. Och då alla dina bilar har min smak. Så följer ja alla dina bilar hela tiden:) Kommer kolla bilen på japmeet helt klart:)
ha ha gott och höra ja vi får ta några bärs och snacka lite bilar på japmeet big_smile
Låter helt underbart:) Nej nu behöver folket en GOOOD uppdatering:)

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
26 februari 2009
#193
de finns nog inte många ut av Toyota KE70 som rullar på vägarna , men din Ke70 är riktig snygg

Nissan Silvia

203 Inlägg
26 februari 2009
#194
kanon bygge big_smile hoppas du tänker bruka den hårt i sommar så man får se vad den går för big_smile

keep upp the god work smile

ProJekt AudI A4 B5 Gets Low and Loud.
Doing it my Way! Tyskstuk.

336 Inlägg
26 februari 2009
Trådstartare
#195
Zeth_Filth skrev:
kanon bygge big_smile hoppas du tänker bruka den hårt i sommar så man får se vad den går för big_smile

keep upp the god work smile
tackar du ja jag ska göra allt för att köra sönder skiten he he he hårt och brutalt lol

DUBroLLe RoCKER

Lusse
236 Inlägg
26 februari 2009
#196
så dem ska köras...smile när ska du till garaget nästa gång:)

336 Inlägg
26 februari 2009
Trådstartare
#197
_lusse_ skrev:
så dem ska köras...smile när ska du till garaget nästa gång:)
jag e alltid här big_smile tar mig 5min att gå till garaget där toyotan står yikes pluss att jag jobbar där he he he

DUBroLLe RoCKER

Lusse
236 Inlägg
26 februari 2009
#198
dubrolle skrev:
_lusse_ skrev:
så dem ska köras...smile när ska du till garaget nästa gång:)
jag e alltid här big_smile tar mig 5min att gå till garaget där toyotan står yikes pluss att jag jobbar där he he he
Okej fan va nice.. När kommer uppdatering då:)

35 Inlägg
26 februari 2009
#199
dubrolle skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/61672/579572_dmpypd.jpg
hade jag bara fått tag på dubbelljus så kunde min sett ut så här!!!
Ja!!! Så ska det se ut! dubbelljus och glöm sen inte backspeglarna på skärmarna fram, så är det 100% komplett!!
Senast redigerat av WagonR (26 februari 2009)

ATS SE08-GoldieY

Lusse
236 Inlägg
26 februari 2009
#200
WagonR skrev:
dubrolle skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/61672/579572_dmpypd.jpg
hade jag bara fått tag på dubbelljus så kunde min sett ut så här!!!
Ja!!! Så ska det se ut! dubbelljus och glöm sen inte backspeglarna på skärmarna fram, så är det 100% komplett!!
Det var faktist rätt fett.. Org känsla fast RACE!!!! hehe


Sök