minst sagt ^^ nu har jag även klätt dörrsidorna samt sidorna i bak. Så snart är det "full vinyl inredning". Riktigt najs måste jag säga Nu så står taket på tur, får se ifall det funkar bra eller inte
Sedan är det bara växellänkaget som måste fixas för växelspaken är lite slapp.
minst sagt ^^ nu har jag även klätt dörrsidorna samt sidorna i bak. Så snart är det "full vinyl inredning". Riktigt najs måste jag säga Nu så står taket på tur, får se ifall det funkar bra eller inte
Kommer bilder så fort jag nyktrat till
bilder på dörrarna då!!
Jag tycker inte om fakta, de stör min argumentation...
min projekttråd; golf II -84 GT
Kommer bilder så fort jag nyktrat till
bilder på dörrarna då!!
kommer imorgon om vädret tillåter har fått in taket nu också, även det med vinyl på såklart
jag kör med superstrech vinylen, sedan fastbond 30 limmet.
--------------
Var ute och tog lite bilder idag Blev inget vidare så lägger upp två bara
De nya fälgarna kommer på så fort jag får tag på däck till dom. Men allra helst så vill jag nog ha breddade plåtisar till golfen. Så om någon har så skicka ett pm eller något
Får hoppas den blänker lite mer så fort jag polerat den
Du får hasa dig hit så får jag hjälpa dig med bilder när du känner dig nöjd med hur bilen ser ut.
Det vore väldigt uppskattat får ta och fixa däck bara och även fixa en motorhuv innan det blir för tråkigt väder igen
Andreas-Larsson skrev:
FETT trevligt bygge du håller på med.
Tack
------------------
Fälgarna kommer förmodligen lackas nu i veckan (förhoppningsvis imorgon) och när dom torkat så ska vi in till vianor och testa lite olika storlekar och se vilka som ser bra ut OCH som även passar
Och huv får jag väl se ifall jag hittar någon bra i veckan också. Såg inte ut som det fanns så många som var bättre än min på skroten iallafall. bara leta vidare !
Rackarns vad du har jobbat på bra! Blev ju riktigt bra till slut!
Hur gick det med slutsteget, vad var det som var fel på det? Fick du ett nytt?
Jävlar vad man blir sugen att riva audin i bitar och bygga en SQ bil av den när man läser alla projekt trådar här. Men men det kommer väl så småningom när pengarna börjar rulla, kanske man får skaffa sig en lite med db vänlig bil också.
Ja jag är helt klart nöjd med det, med tanke på att det var första gången jag höll i en spruta så
Dom hittade massa fel med slutsteget, fast när dom böt en sak så flyttade sig felet till ett annat ställe bara. Så jag fick deras (bt-agenturer) demosteg istället. Kom precis in nu efter kopplat in det, och det låter helt underbart istället för 10-15w förut från stereon upp till ca 440wrms är en enorm skillnad ska alla veta
Då var det snart dags att göra tävlingdebut för både mig och golfen. Får se hur det går då jag fick det sista steget inkopplat igår och inte hunnit ställa in så mycket än. Men det ska bli en kul upplevelse
Kommer bilder från tävlingen och även på bilen någon gång under helgen
Då var det snart dags att göra tävlingdebut för både mig och golfen. Får se hur det går då jag fick det sista steget inkopplat igår och inte hunnit ställa in så mycket än. Men det ska bli en kul upplevelse
Var blir debuten?
Antar att du redan vet det ^^ Men för dom som inte vet så var det på blekingebilradio Och där fick jag även med mig första priset i SQL Maxi. Jätte nöjd blev jag iallafall, med tanke på att jag kopplade in steget till framsystemet på onsdagen och gjorde lite grundinställningar på det innan tävlingen igår så är jag riktigt nöjd.
"Tävlade" även i dBL Unlimited, då mina steg lämnar såpass mycket effekt på pappret så blev det den, hade nog trivts bättre i extreme tror jag. Men med tanke på att allt var "inställt" för SQ och inte spela högt så blev jag även nöjd med 136,1dB på andra försöket (första smällde jag säkringen till stereon). Bygget är ju som sagt gjort för SQ och inte dB, ville bara få det uppmätt för skoj skull
Men får tacka alla som var där för en trevlig dag !