3551
Sök

Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.

Skapa nytt projekt av denna tråd
503 Inlägg
23 december 2010
kristoffersson skrev:
Det går att spela högt när man bygger budget också! smile

jo men det är ju så nu för tiden att ALLT KOSTAR sad

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
23 december 2010
Exez skrev:
kristoffersson skrev:

Newsflash.......så var det förr med wink

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

505 Inlägg
24 december 2010
Lonefox skrev:
Exez skrev:
kristoffersson skrev:

Newsflash.......så var det förr med wink

+1, haha !    God jul allihop ! roll

stRaend
24 december 2010
Trådstartare
God Jul till er alla :-) hoppas alla får en bra dag/kväll och får många roliga julklappar ;-)

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
24 december 2010
Exez skrev:
kristoffersson skrev:
Nej absolut inte!   Sjukt kul, synd att det svider i plånboken varje gång man får en "vill ha" tanke big_smile

ja för om man vill upp i dom högre ljudnivåerna får man inte ha en tunnplånbok big_smile

Kosta även om det ska låta bra. wink Tror faktist det kostar mer för en anläggning som låter bra än för en som spelar högt (beror dock mycket på bil, i en kombi spelar man högt med vadsom, det gör man inte i en sedan).

Men god jul gott folk! smile Nu hoppas vi på lite varmare väder framöver. Och lycka till med fortsättningen på projektet Strand. wink
Senast redigerat av ChriZtoffer (24 december 2010)

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
25 december 2010
ChriZtoffer skrev:
Exez skrev:
kristoffersson skrev:
Nej absolut inte!   Sjukt kul, synd att det svider i plånboken varje gång man får en "vill ha" tanke big_smile

ja för om man vill upp i dom högre ljudnivåerna får man inte ha en tunnplånbok big_smile

Kosta även om det ska låta bra. wink Tror faktist det kostar mer för en anläggning som låter bra än för en som spelar högt (beror dock mycket på bil, i en kombi spelar man högt med vadsom, det gör man inte i en sedan).

Men god jul gott folk! smile Nu hoppas vi på lite varmare väder framöver. Och lycka till med fortsättningen på projektet Strand. wink

Nja....sanning med modifikation.
De mer extrema bilarna inom respektive område ligger på ungefär samma pengar om man ser till helheten.

100-200K är inget ovanligt totalt sett för de allra mest extrema.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
25 december 2010
Notera, jag skrev "låter bra" och "spelar högt", inte "låter jättebra" och "spelar jättehögt". wink För då drar det iväg en hel del i båda klasserna ja.

Saab 9-3SC {SQ-edition}

stRaend
31 december 2010
Trådstartare
Gott nytt år på er alla smile

Själv har jag inte gjort så himla mycket än suttit och latat mig framför mitt nya ps3 och 46" tv i veckan, eller jo , jobbade ju två dagar också roll

Men jag råkade hitta en sak i vintergaragets mörker , fick slita endel för att få ut besten men nu är den hemma och tämjd wink Den var inte glad att bli utdragen i denna kyla kan jag säga.

Imorgon så kommer det mer bilder då det ska börja rivas big_smilebig_smile

var bara tvungen lol
https://www1.garaget.org/gallery/archive/82725/1034573_91amqr.jpg

stRaend
1 januari 2011
Trådstartare
Då har man hållt på i några timmar i golfen, härligt nu när det är ca 5minus tongue

Fick ur det som skulle ur idag, dvs hela bagaget. Gick ganska så fort faktiskt, bara 2½ timme från första bilden till sista big_smile Dock så hade det smugit sig in polyester under lådan, så den satt fast kan man väl säga lol

Imorgon så blir det att mäta, mäta och mäta för att se till att allt går som det ska. I teorin funkar det (google sketchup) men får se hur det blir i praktiken. Har ju ställt till problem förut så får hoppas att alla mått jag har stämmer iallafall smile

Kommer bli mer öppet i bagaget 2011 då det blir större utrymme att jobba på och allt ser inte så ihoptryckt ut som 2010. Kommer även slänga i mitt tredje banner uni bull i golfen då strömmen svek lite när man drog på. Detta ska nog inte bli något problem under 2011 nu får vi hoppas big_smile

Kommer uppdatering på måndag ifall allt flyter som det ska smile

Lite bilder..

https://www1.garaget.org/gallery/archive/82725/1035046_a3vn9o.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/82725/1035048_sky3pe.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/82725/1035049_q4qncv.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/82725/1035050_35jy2m.jpg

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
1 januari 2011
Jäkligt snyggt byggt där måste jag säga! smile Synd bara att såna där byggen tar upp så mycket plats, blir svårt att lasta i andra saker där bak.

Saab 9-3SC {SQ-edition}

stRaend
2 januari 2011
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
Jäkligt snyggt byggt där måste jag säga! smile Synd bara att såna där byggen tar upp så mycket plats, blir svårt att lasta i andra saker där bak.

Jovisst är det svårt att lasta något. men har tillgång till andra bilar som går bra mycket bättre att lasta i så det är inga problem wink Det nya bygget kommer ta upp lika mycket plats bara att jag kommer få i mer saker och få mer utrymme vilket alltid är positivt smile

503 Inlägg
2 januari 2011
stRaend skrev:
ChriZtoffer skrev:

Jovisst är det svårt att lasta något. men har tillgång till andra bilar som går bra mycket bättre att lasta i så det är inga problem wink Det nya bygget kommer ta upp lika mycket plats bara att jag kommer få i mer saker och få mer utrymme vilket alltid är positivt smile

vad händer med det gamla bygget nu dÅ?

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte

stRaend
2 januari 2011
Trådstartare
Exez skrev:
stRaend skrev:
ChriZtoffer skrev:

skrotar väl lådan om ingen vill ha den tongue kitsystemet och basen är förövrigt till salu.

503 Inlägg
2 januari 2011
stRaend skrev:
Exez skrev:
stRaend skrev:

skrotar väl lådan om ingen vill ha den tongue kitsystemet och basen är förövrigt till salu.

vilken bas är lådan byggd efter? storlek 12 eller 15 tum?
vad ska du ha för lådan och basen?

stRaend
2 januari 2011
Trådstartare
Exez skrev:
stRaend skrev:
Exez skrev:

vilken bas är lådan byggd efter? storlek 12 eller 15 tum?
vad ska du ha för lådan och basen?

skickar pm

16 197 Inlägg
2 januari 2011
gillar verkligen de här projektet smile   

måste höra de nångång.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

stRaend
2 januari 2011
Trådstartare
evilaudio skrev:

måste höra de nångång.

Tackar smile

Bara att komma fram på elmia så ska du få höra en trudelutt roll

16 197 Inlägg
2 januari 2011
stRaend skrev:
evilaudio skrev:

måste höra de nångång.

Tackar smile

åhh!! har du me dig trumpeten då??   haha.  "trudilutt".

"Testar man inte så får man aldrig veta"

stRaend
2 januari 2011
Trådstartare
evilaudio skrev:
stRaend skrev:
evilaudio skrev:

måste höra de nångång.

Tackar smile

åhh!! har du me dig trumpeten då??   haha.  "trudilutt".

hrrmmm , kan nog ta med mig en ifall du skulle vilja höra djävulens skrik lollol

OEM <3
6 957 Inlägg
2 januari 2011
Jag åkte i en Golf 2a med en gammel MDS Fanatic 12:a, den spelade sjukt..men den där bjässen
som du har i bak måste fan blåsa ut bakrutan? tongue

OEM <3

Sök