2966
Sök

Sexbrott.com

526 Inlägg
7 januari 2009
Trådstartare
Här kan man gå in och kolla på dommar, Straff och fakta om dömda sexförbrytare
Det är inte olagligt, då dom är dömda och då är en offentlig handling..

Själv blir jag bara förbannad av att läsa detta. Överlag är det riktigt låga straff tycker jag,,

www.sexbrott.com

Hoppas denna tråd får ligga kvar,,

Edit: Kan också tipsa om denna sida     http://www.kriminellt.com/news.php
Senast redigerat av Turbo_Erik (7 januari 2009)

29 Inlägg
7 januari 2009
Varför skulle tråden inte få ligga kvar när det är offentliga handlingar? smile

Mycket bra sida för övrigt

DFFL
9 020 Inlägg
7 januari 2009
Säkert jättebra att veta om man ska på syjunta ikväll.
I övrigt så kan den sidan nog kvitta eftersom att sådant kommer ut ganska fort och folk håller sig säkert borta från pedofiler.

Var dock ganska komiskt att mitt filter tog bort 100% av bilderna på den sidan.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

831 Inlägg
7 januari 2009
Är det inte O.G. som står bakom denna sida numera...

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
7 januari 2009
mjo.. står det oxå på sidan om du kollar längre ner

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Muttley
7 januari 2009
CrilleD skrev:

jo de tog över den pga att de som hade sidan innan blev hotade. Och OG kan man ju nog försöka hota smile tror nog man kommer få riktigt med skit med tanke på deras organisation.
Om de är just den sidan? För og uppdaterar inte sin info på deras egna sida.
Senast redigerat av tkd_rille (7 januari 2009)

Muttley
7 januari 2009
Subw000fer--92 skrev:
tkd_rille skrev:
CrilleD skrev:

jo de tog över den pga att de som hade sidan innan blev hotade. Och OG kan man ju nog försöka hota smile tror nog man kommer få riktigt med skit med tanke på deras organisation.

WTf har O.G egen sida roll nåja Danne hakka eller va fan ledaren hette är ju psykiskt sjuk tongue

Dano Acar heter han. och ja de har en sida=). Kanske lite hårda regler dem har=). gå in och läs hehe.  Nja han är nog ganska smart med tanke på att han inte behöver lyfta ett finger smile han levere på sina understående.

526 Inlägg
7 januari 2009
Trådstartare
Vem fan hotar ägarna till en sida som hänger ut pedofiler..??
Dom lär ju inte få många med sig när dom ska ge sig på ägarna..

1 814 Inlägg
7 januari 2009
tkd_rille skrev:
CrilleD skrev:

kriminellt.se som verkar fokusera på sexualbrott har tagits över av OG.

Muttley
7 januari 2009
Turbo_Erik skrev:
Vem fan hotar ägarna till en sida som hänger ut pedofiler..??
Dom lär ju inte få många med sig när dom ska ge sig på ägarna..

förra ägarna var vanliga privatpersoner som du och jag, de hade inte folk som kunde backa upp dem. Och de var rädda för att hoten skulle gå på deras familj därav tog OG över det.
De som hotade var antagligen anhöriga till dem dömda eller de dömda själva. Men hoten lär ta slut helt nu.

Muttley
7 januari 2009
expect1991 skrev:
tkd_rille skrev:
CrilleD skrev:

jo de måste vara kriminellt.com som og har tagit över med tanke på att de står i deras nyheter att nya ägare vågar lägga upp vad som helst smile där står även att de är familjen som går först.

Edit. jag missa lite men de är dem.
Senast redigerat av tkd_rille (7 januari 2009)

1 570 Inlägg
7 januari 2009
Seriös sida. De vill bara tjäna pengar på att folk donerar. Kul att stödja kriminella.

Förresten tycker jag domstolarna ska döma ut straffen, har man suttit inne ska man inte behöva få ett straff en gång till genom hot och trakasserier (som är ett brott i sig). Rent juridiskt tycker jag så även om deras brott och övergrepp är vidriga.

526 Inlägg
7 januari 2009
Trådstartare
tkd_rille skrev:
expect1991 skrev:
tkd_rille skrev:

jo de måste vara kriminellt.com som og har tagit över med tanke på att de står i deras nyheter att nya ägare vågar lägga upp vad som helst smile där står även att de är familjen som går först.

Edit. jag missa lite men de är dem.

Jo det är OG som tagit över Kriminellt.com

http://www.kriminellt.com/og.jpg
smile

Muttley
7 januari 2009
henrikh skrev:
Seriös sida. De vill bara tjäna pengar på att folk donerar. Kul att stödja kriminella.

Förresten tycker jag domstolarna ska döma ut straffen, har man suttit inne ska man inte behöva få ett straff en gång till genom hot och trakasserier (som är ett brott i sig). Rent juridiskt tycker jag så även om deras brott och övergrepp är vidriga.

Sexbrottslingar som är dömda anser dock inte jag ska ha ett lätt liv för de har de inte så hårt i fängelset ändå. Man ska stämplas om man genomför en våldtäkt men de är ju vad jag anser helt enkelt.

Avstängd
962 Inlägg
7 januari 2009
tkd_rille skrev:
Subw000fer--92 skrev:
tkd_rille skrev:

WTf har O.G egen sida roll nåja Danne hakka eller va fan ledaren hette är ju psykiskt sjuk tongue

Dano Acar heter han. och ja de har en sida=). Kanske lite hårda regler dem har=). gå in och läs hehe.  Nja han är nog ganska smart med tanke på att han inte behöver lyfta ett finger smile han levere på sina understående.

Hans IT ansvarige är nog inte lika smart... Undra om han fortfarande lever med tanke på att dom blev hackade och alla skickade och mottagna mail publicerades.

Tråd finns givetvis på Flashback.

526 Inlägg
7 januari 2009
Trådstartare
richardoo290 skrev:
Turbo_Erik skrev:
Här kan man gå in och kolla på dommar, Straff och fakta om dömda sexförbrytare
Det är inte olagligt, då dom är dömda och då är en offentlig handling..

Själv blir jag bara förbannad av att läsa detta. Överlag är det riktigt låga straff tycker jag,,

www.sexbrott.com

Hoppas denna tråd får ligga kvar,,

Edit: Kan också tipsa om denna sida     http://www.kriminellt.com/news.php

jadu SD är det enda parti som vill höja straff-skalan för brott för alla i sverige.. blir du förbannad och vill se en ändring så rösta för det då?, lär dig mer om dem.. okunskap är den värsta fienden.

Varför ska jag rösta på SD??
Knappast.. Dom står för en massa skitsnack. När dom väl får mandat så har dom ingen att sätta på posten smile
jaja nu var det inte SD vi skulle diskutera här..

Muttley
7 januari 2009
prodrive skrev:
tkd_rille skrev:
Subw000fer--92 skrev:

Hans IT ansvarige är nog inte lika smart... Undra om han fortfarande lever med tanke på att dom blev hackade och alla skickade och mottagna mail publicerades.

Tråd finns givetvis på Flashback.

Nej de är klart. Men undrar om chefen bryr sig smile. och om han gör de tror jag att den it ansvarig blir beskyddad.

1 570 Inlägg
7 januari 2009
tkd_rille skrev:
henrikh skrev:

Sexbrottslingar som är dömda anser dock inte jag ska ha ett lätt liv för de har de inte så hårt i fängelset ändå. Man ska stämplas om man genomför en våldtäkt men de är ju vad jag anser helt enkelt.

Sexbrottslingar är väl den gruppen som har absolut lägst status i fängelset. Observera att jag inte tar sexbrottslingar i försvar utan enbart ifrågasätter om man ska hänga ut dom med adress och telefonnummer efter avtjänat straff. Samma sak skulle man troligtvis inte göra med ekonomiska brottslingar eftersom deras brott inte väcker samma känslor och därför skulle man inte kunna tjäna pengar på att folk donerar pengar till sidan.

Muttley
7 januari 2009
henrikh skrev:
tkd_rille skrev:
henrikh skrev:

Sexbrottslingar är väl den gruppen som har absolut lägst status i fängelset. Observera att jag inte tar sexbrottslingar i försvar utan enbart ifrågasätter om man ska hänga ut dom med adress och telefonnummer efter avtjänat straff. Samma sak skulle man troligtvis inte göra med ekonomiska brottslingar eftersom deras brott inte väcker samma känslor och därför skulle man inte kunna tjäna pengar på att folk donerar pengar till sidan.

grova brottslingar är de nästan skitsamma med, vill man nu veta vart dem bor så kvittar det ju om de ligger på sidan eller om man ringer in och får veta det. Om nu dano han tjänar bra på det så är de väl ännu bättre han tjänar pengarna där istället för att begå brott själv?

1 570 Inlägg
7 januari 2009
tkd_rille skrev:
henrikh skrev:
tkd_rille skrev:

grova brottslingar är de nästan skitsamma med, vill man nu veta vart dem bor så kvittar det ju om de ligger på sidan eller om man ringer in och får veta det. Om nu dano han tjänar bra på det så är de väl ännu bättre han tjänar pengarna där istället för att begå brott själv?

Om man är pedofil eller en kille med j*vligt skev sexualitet kan man nog höra av sig till OG för att få brudar och småbarn att förgripa sig på om man är beredd att betala. Vad vet man om det? De håller nog på med koppleri också.

Sök