Hamilton skrev:
tkd_rille skrev:
Nehe skrev:
@ tdk_rille som pratar gott om OG men i en annan tråd vill kasta ut alla invandrare som begår brott, som jag har fattat det?
Är inte många/de flesta medlemmarna i OG just invandrare/personer med invandrar bakgrund?..
Sen om det är bra att hänga ut de dömda på en hemsida vet jag inte, mina åsikter går isär så lämnar det obesvarat..
nej de är liksom delade meningar, presidenten har inte svenskt medborgarskap dessutom för han bor i turkiet. jag stöttar inte grovt rån eller liknande brott för någon. Men jag stöttar faktiskt det dem har gjort nu att driva en sida som får folk att få ett hum om vilka som är riktiga svin, og är ju inte några småbrottslingar som slår ner en helt oskyldig människa, men de är klart som fasen de är fel mycket av det dem gör.
Att de driver en organisation mot fel sak är ju inte riktigt bra heller.
Men hellre ser jag att de tjänar pengar på sponsorer genom den hemsidan än att råna postkontor och banker. Att de sen dödar varandra är deras ensak.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag läser inlägget...inte en siffra rätt.
Samla in lite mera fakta och försök igen så kanske du lyckas , kan ge dig 1 tips helt gratis
dubbelt medborgarskap vart i ditt inlägg du ska placera det får du räkna ut själv.
Dubbla medborgarskap? när uppdaterade du dig sist? jag läste om de för några veckor sedan.
Lite info om mannen han själv:
Denho Acar flydde 2007 till turistorten Marmaris i Turkiet eftersom han efterlystes för mordbrand.[5] Misstankarna gäller ett brandattentat mot ett café i Göteborg, och Acar kan inte utvisas till Sverige eftersom han är turkisk medborgare. Han har i Turkiet tagit värvning och gjort värnplikt i den turkiska armén. Acar har också åtalats för urkundsförfalskning i Turkiet eftersom han använde ett falskt svenskt pass för att ta sig in i landet.[1]
I början av 2008 meddelades det att Denho Acar lämnar över den formella ledningen för Original Gangsters i Sverige till gängets tidigare vicepresident Wojtek Walczak. Enligt uppgift ska Acar istället verka som ledare för OG i Europa, eftersom gänget håller på att sprida sin verksamhet till Norge, Tyskland och Nederländerna.[1]
I augusti 2008 återkallades hans permanenta uppehållstillstånd i Sverige p.g.a. han ej längre ansågs bosatt i landet.visst de är taget från wikipedia.
Har läst de på andra sidor med men de kan du leta upp själv för jag anser inte de är lönt att fortsätta diskutera med dig när du ska skratta åt mina inlägg.
ska vi ta det en gång till?
Acar kan inte utvisas till Sverige eftersom han är
turkisk medborgare.