Är det inte jontes gamla bil? Har för mig jag såg den på zatsy eller något.
Mvh
Svaret är Ja det är Jontes gamla. Elin är flickvännen.
Fråga till Elin:
-Vad är det för massa ni lagt på intrumentpanelen? Var ska du köra med denna med tanke på att du inte ens nått moppeåldern såvitt jag förstått. Småvägar i skogen? Ska den nångån besiktas för allmän väg?
"skummet" som är på instrumentbrädan att orginal..de är bara klädsen som är borttagen..den kommer kläs om..
Bilen kommer reggas i sommar och sen ha andra att köra den åt mig bara...kanske fara på nån träff osv
De står mera stilla med bilen nu..Jag är sjuk,och Jonte har så mycket andra projekt i garaget så han har inte dirket heller tid med bilen..Men snart ska man väll stå på benen igen så att de händer nånting
Nu medans jag är sjuk så har de hänt lite på bilen ändå Jonte har hållit på med slipning och spacklings jobbet på den Även börja fixa turbon lite finare..dock kommer den poleras före den monteras
Lite bilder
Turbon
Sen har han även börja modda dit mätarhållaren i a-stolpen..mätarhållaren kommer plastas fast inom kort
Håller på bygger en del under huven..såfort adaptern mellan grenrör och turbo är klar samt insuget så kommer motorn åka ur igen också ska de monteras en bättre koppling,ny växellåda ska dit också ska motorummet lackas svart
börjar bli lite grejer på hyllan nu
ratt och slutsteg...baslådan kommer inte användas i bilen
ett par 6,5" och ett par 5,25" högtalare som ska i bilen sen
Glömde att skriva att dom sista lagrena till motorn kom hem i fredags Så imorgon blir de att montera dom och sen är de bara att kasta dit oljetråget och sen är de i prencip klart för start