3192
Sök

rekommendera ett varmt land

8 883 Inlägg
10 januari 2009
Mortalis skrev:
Hamilton skrev:
ZonaX skrev:
Grekland!

Vi bodde på detta hotellet när vi var i staden Dassia i Korfu - En ö utanför grekland:   

http://www.apollo.se/Travelling+with+ap … s/Lola.htm

Ca 35 grader på dan och 20 grader på natten  smile  + massa utflykter mm.mm.   Och ca 1 km till havet.

Knappast att det är dom temperaturerna i Januari... btw så finns det inte en käft på de Grekiska öarna vid den här årstiden...

Är inte de de bästa då, slippa alla turister å se va landet är för nåt

Ja om du hyr ett hus eller liknande för alla hotell har stängt och det går ingen charter så det blir till att försöka hitta reguljärflyg. Temperaturen på det Grekiska öarna ligger på ca 2-10C nu i Januari så badbyxorna kan man lämna hemma wink

Fotograf på tierpidag.se

174 Inlägg
10 januari 2009
Australien smile smile

624 Inlägg
10 januari 2009
iran, det senaste turistmålet tydligen.varmt som satan också

who´s the man?

329 Inlägg
10 januari 2009
Kenya, enligt mig oslagbart! Billigt och vänligt folk, inte alls turistinvaderat som t.ex Thailand.

German Engineering
9 083 Inlägg
10 januari 2009
Åk till Miami, USA wink

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

36 Inlägg
10 januari 2009
Hört tala som Borabora. enligt många resebyror ska de vara de mest exlusiva och Exotiska paradis öarna att åka till. Synd bara att de är de dyraste resemålet som finns men, ska de vara fint så får man ju betala ! big_smile

Norrlänning
1 453 Inlägg
11 januari 2009
Hexenhammer skrev:
Jag hade lätt åkt till "Cook Islands" om pengarna hade funnits. Det verkar lätt vara ett av de mest fina, fridfulla, softa ställena som finns på jorden.. Men det beror ju på vad man är ute efter. Gissar på att det t.ex inte finns något större uteliv på ett sånt ställe.

Där verkar de fint... Efter Filip och Fredriks inslag där i Grattis världen vill man inget annat än att packa väskan smile

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

Sök